Norsk kundtjänst

Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om Gordon Delivery

Gordon Delivery levererar branschledande lösningar inom last-mile logistik för att ge dess kunder konkurrensfördelar, ökad förutsägbarhet och högre värde.

På en kraftigt växande marknad under förändring särskiljer sig Gordon bland logistikaktörer med en tech-plattform i världsklass och genom att ta ansvar för hela kundupplevelsen. Gordon Delivery bygger sin verksamhet utifrån dagens och framtidens konsumentbehov.

För vår kund i Nacka är vi nu på jakt efter en norsktalande kundservicemedarbetare.

Din roll

I rollen som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon och mail mot den norska marknaden, hantera ruttoptimeringen och annan diverse administration som kan tillkomma. Du kommer arbeta löpande i kundens egenutvecklade IT system så vi ser gärna att du har en god systemvana sedan tidigare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Hantera inkommande ärenden via mail och telefon
• Hantera ruttoptimeringen
• Hantera administration
• Arbeta löpande i deras system

Placering: Nacka, Stockholm.

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 40 timmars veckor, men det kommer förekomma en del arbete under kvällar och helger.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry men vara uthyrd till vår kund i 6 månader med eventuell överrekrytering därefter.

Publiceringsdatum
2022-06-16

Profil
Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom servicebranschen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med telefonen som närmsta verktyg. Som person ser vi gärna att du är lösningsorienterad, initiativtagande, en teamplayer och kommunikativ. Ett krav för tjänsten är att du framför dig flytande i det norska språket.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Efter att du har skickat in din ansökan kommer vi att behandla den så snart vi kan. Om du aktuell för tjänsten kommer vi sedan att kontakta dig för en telefonavstämning. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Clevry Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486), https://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Kontakt
Sophia Borelius
sophia.borelius@clevry.com
070 417 92 81

Jobbnummer
6750517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clevry Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clevry Sweden AB: