Norsk/Finsktalande kundservicemedarbetare med intresse för kaffe - Webhelp Nordic - Butikssäljarjobb i Stockholm
Norsk/Finsktalande kundservicemedarbetare med intresse för kaffe
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm

Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Solna i Stockholm. För denna position är det ett krav att du har goda muntliga kunskaper i antingen Finska eller Norska.


Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.


Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och Webhelp är deras outsourcingpartner.


Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service. Vi ringer även ut till befintliga kunder med fokus på service och försäljning. Utöver att arbeta med Nespresso som kund förekommer även arbete för ett annat uppdrag.


Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.


Vi söker dig som har:


* Har goda muntliga kunskaper i Finska eller Norska
* God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
* Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
* Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
* Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav


Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.


Webhelp Värdeord


Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share.


Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.


Webhelps löfte till dig


Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.


Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;


Fun & Social


Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.


Learning & Growing


Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.


Challenges & Recognition


Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.


Vi söker dig med rätt inställning och attityd!


När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.


Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.


Om jobbet


Region
Stockholm i Stockholms län


Arbetstid / Varaktighet
Vi söker 1 finsktalande medarbetare samt 2 st norsktalande medarbetare Tillsättning sker 2017-03-20 Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.

Lön / Förmåner
Lönesättning enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Kundtjänstens öppettider är 07:00-22:00 måndagar till söndagar Tillsvidareanställning på 100 %

Publiceringsdatum
2017-03-20

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Larsson martin.larsson@nordic.webhelp.com +46703516046

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3

Jobbnummer
3383764

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: