Normal söker Administrativ Koordinator med inriktning på marknad

LedarTeamet AB / Organisationsutvecklarjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LedarTeamet AB i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige

NORMAL är en ung och dynamisk dansk butikskedja, som på mindre än 5 år har öppnat mer än 80 butiker i hela Danmark. Expansionen gick under 2017 vidare till Norge och nu fortsätter vi vår expansion till Sverige som med stor succé öppnat butiker från Malmö till Borlänge. Vi kommer öppna 25-30 butiker innan årets slut.

NORMAL är ett nytt och banbrytande danskt butikskoncept som erbjuder våra kunder fasta, låga priser på flera tusen "normala" produkter inom bl.a. hudvård, kosmetik och rengöring, vilket kombineras med massor av spännande produkter i flera olika kategorier. Stora delar av vårt spännande sortiment riktar sig till kvinnor som också till antalet är vår största kundgrupp.
NORMAL är en av Sveriges mest expansiva kedjor som på sitt första år öppnat över 30 butiker.
Här vi möter varandra i ögonhöjd med mål om att tillsammans skapa en inspirerande miljö där kunder och medarbetare trivs.

Som Administrativ Koordinator med inriktning marknadsföring kommer du att arbeta med att utveckla varumärkesuppbyggnad för Normal.

I ditt ansvar ingår att:
Hantera sociala kanaler från skapande till uppföljning.
Se över och boka marknadsföringsinsatser för både nya och befintliga butiker.
Ansvar och skapa marknadsplaner för varje butik, samt att vara kontaktperson för det som skapas.
Koordinera med mediebyråer, säkra marknadsmaterial, korrekturläsa samt att hålla deadlines för allt material.
Du skall även agera vid butikssupport, kundsupport och att ha en dialog med vårt HQ i Danmark.
Skapa information, ge support och ta fram manualer.
Följa upp och koordinera avtal.

Vi söker dig som;
Har förståelse kring sociala kanaler - Facebook, Instagram och Business Manager har du arbetat med Falcon är det meriterande.
Har arbetat med och kan hantera hela Office-programmet.
Arbetat med Adobe-programmet, dock inget krav.
Drivs av att hitta rätt marknadsaktiviteter som får genomslag hos våra kunder.
Gillar att koordinera och vara spindeln i nätet i alla våra berörda plattformar - butik, HQ i Danmark, kunder, mediebyråer, shoppingcenter och gallerior.
Har goda kunskaper i Engelska, Danska är meriterande.

Då rollen är bred och utvecklas hela tiden bör man gilla förändringar och snabbt kunna anpassa sig till olika arbetsuppgifter.
Vi har en liten och tight organisation med kontor i Varberg och arbetar tätt tillsammans och hjälps åt med de flesta arbetsuppgifterna.

Vad erbjuder företaget dig?
Ett spännande och utmanande arbete hos ett företag under snabb utveckling. Stora ambitioner och en evig vilja att göra NORMAL till den bästa butiken för kunden och samtidigt vara en attraktiv arbetsplats. Ett självständigt arbete där man, tillsammans med sina kollegor bidrar till att skapa framgång i ett nytt unikt koncept.

Vi samarbetar med Ledarteamet som löpande behandlar ansökningar, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2018-11-29

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sussi Anthav sussi@ledarteamet.se 076-809 18 63
Sussi Anthav sussi@ledarteamet.se 076-809 18 63

Företag
LedarTeamet AB

Adress
LedarTeamet AB
Härdgatan 23 A
43232 Varberg

Kontorsadress
Härdgatan 23 A

Jobbnummer
4483392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LedarTeamet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LedarTeamet AB: