Nordic Facility Manager/Office Manager - BSH

BSH Home Appliances AB / Fastighetsskötarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Södertälje, Nykvarn eller i hela Sverige

Nordic Facility Manager/Office Manager - BSH

BSH Home Appliances AB söker nu till en ny tillsatt tjänst en driven och strukturerad Nordisk Facility Manager.

Som Nordic Facility Manager skall du utveckla och harmonisera processer på våra 7 kontor och i våra fastigheter i Norden. Driva och förvalta ombyggnation och flytt projekt. En del av arbetet som Nordic Facility Manager kommer också vara att förhandla och teckna kontrakt med leverantörer. Du kommer ha koordineringsansvar för de 7 kontor i Norden som funktionellt rapportera till dig. Eftersom tjänsten som Nordic Facility Manager är ny har du stora möjligheter att påverka och utveckla våra 7 kontor i Norden.

Tjänsten är placerad på det nordiska huvudkontoret i Solna och tillhör den Nordiska organisationen för Inköp, Fleet och Facility Management.

DINA UPPGIFTER

Du kommer att ansvara för budgetering, planering, större ombyggnadsprojekt och omlokaliseringar. Du ser till att vi möter lokala arbetsmiljökrav, koncernens säkerhets-krav och att vi har dokumenterade processer. Du blir även ansvarig för kategoristyrning av fastighetsrelaterade inköp för regionen inom ramen för vår inköpsorganisation t.ex säkerhet, städning, kontorsmaterial. Du kommer att stor möjlighet att utveckla och påverka ditt eget arbete.

DIN PROFIL

Vi söker dig som har ett starkt intresse för driva och utvecklar processer och en god samarbetsförmåga. Några års erfarenhet inom Facility Management i en nordisk verksamhet med flertalet siter samt gärna inköps- och förhandlingsvana. Som person är du initiativrik, självgående, strukturerad, analytisk och har en god kommunikations-förmåga och lätt för att coacha och leda andra.

Eftersom du arbetar i ett nordiskt team behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska. Du behöver ha goda kunskaper i Office-paketet, speciellt i Excel och Powerpoint. Vi ser gärna också att du har någon form av relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande kunskap inhämtad från arbetslivet.

NYFIKEN?

Urval kommer att göras löpande och sista ansökningsdag är den 9 oktober 2016. För mer information är du välkommen att kontakta Tobias Aspsäter 08-734 12 41 eller Madeleine Modinger 08-734 13 16 på HR.

Sökord: nordisk chef, office manager, facility, fastigheter, projekt, processer, inköp, chef, solna

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 11,4 miljarder euro under 2014 och mer än 53,000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär ? tänk framåt med oss.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-09-23

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-09
"Välkommen med ansökan till vår hemsida"

Företag
BSH Home Appliances AB

Adress
BSH Home Appliances AB
Box 503
16929 SOLNA

Kontorsadress
Landsvägen 32

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-734 12 00
Faxnummer: 08-7341229

Jobbnummer
3064795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BSH Home Appliances AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BSH Home Appliances AB: