Nordea söker medarbetare till kundtjänst

Proffice Sverige AB / Kassörsjobb / Kramfors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassörsjobb i Kramfors, Härnösand, Mark, Sollefteå, Timrå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Kramfors, Härnösand, Mark, Sollefteå, Timrå eller i hela Sverige

En bra dag för dig är när din kund går ut från banken med ett leende.

Som medarbetare i Kundtjänst är Du Nordeas ansikte utåt och har därför stor möjlighet att ge kunden en positiv kundupplevelse. Du arbetar både med kassaärenden och kontantlös service samt fungerar som värd/värdinna. Rådgivning ges till spontant besökande kunder men sker också vid tidsbokade besök.

Detta ger Dig en möjlighet att bygga upp den erfarenhet och säljkompetens som behövs i alla typer av kundmöten. Utmaningen i arbetet är att självständigt utveckla och bearbeta såväl befintliga som nya kundrelationer genom att finna helhetslösningar utifrån kundernas unika behov.

Nöjda kunder är A och O

Vi i Nordea jobbar kontinuerligt med att ge våra kunder hög service och agerar försäljningsinriktat i det spontana kundmötet. Vi bokar in potentiella förmånskunder till Personlig Bankman för optimerad kundnöjdhet och affärsnytta. Genom detta skapar vi positiva kundupplevelser som bidrar i vår färdväg att gå från "good to great".

Kramforskontoret består av fem medarbetare. Vi ser gärna att du som söker, på sikt, vill gå vidare mot Personlig Bankman.

För närmare information om verksamheten och tjänsterna är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Inger Bydén, Proffice Sverige AB, 070-270 21 48.

Fackliga företrädare för Finansförbundet är Rikard Nyström, 072-227 84 52, samt för SACO Annsofie Karlsson, 072-209 51 90.

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2012-05-22.

Uppdragsgivare: Nordea

Ort: Kramfors

Kvalifikation
Arbetet förutsätter att Du är proaktiv och har förmågan att se möjligheter i varje enskild kundsituation. Du har ett stort intresse av försäljning och ambitionen att utvecklas inom banken.

Du är en lagspelare med stort intresse av att göra affärer och med stor ambition till egen utveckling. En viktig egenskap Du har är att Du är flexibel, eftersom arbetsuppgifterna kan komma att variera från dag till dag. Du är säljande, utåtriktad, initiativrik och har ett eget driv. Du stimuleras av att arbeta målstyrt med försäljning, tycker om nya utmaningar och trivs med att arbeta såväl i team som självständigt.

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.

Organisations-/företagsbeskrivning
Nordeas vision är att vara en "Great European bank", erkänd för sina medarbetare, som skapar betydande värde för kunder och aktieägare. Nordea gör det möjligt för sina kunder att nå sina mål genom att erbjuda ett brett urval produkter, tjänster och lösningar inom bank, kapitalförvaltning och försäkring. Nordea har cirka 11 miljoner kunder, cirka 1 400 kontor och är en av Europas största fullservicebanker mätt i börsvärde. Nordeaaktien är noterad på Nasdaq OMX Nordic Exchange i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

Publiceringsdatum
2012-05-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-23
Ange följande referens när du ansöker: 200314713
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Inger Bydén, 070-270 21 48, inger.byden@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1240445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: