Nordarom fortsätter växa och söker en ordermottagare

Skill / Kontorsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Drivs du av att erbjuda bästa service till dina kunder och kollegor? Vill du bli en del av ett framgångsrikt företag med god stämning bland medarbetarna? Då kan tjänsten som ordermottagare på Nordarom vara din nästa utmaning!

Om företaget
NordArom är ett familjeägt företag som producerar och distribuerar aromer och färger till livsmedelsindustrin. Kontor, innovationslab och produktion finns i Norrköping och totalt arbetar idag 28 personer på företaget. Kunderna finns framförallt inom områden såsom konfektyr, bageri, dryck samt glass och mejeri. NordArom är certifierade enligt FSSC22000 och ISO14001.

Vi är ett företag med härlig stämning som värnar om våra anställda. Välkommen till ett stabilt företag med högkvalitativa produkter och ett gott rykte i branschen!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som en av företagets två ordermottagare kommer du ha ett nära samarbete med din kollega. Du kommer i många fall vara företagets kontaktperson gentemot kunderna då tjänsten innebär mycket telefon- och mailkontakt med de olika livsmedelsföretagen. Rollen som ordermottagare innebär också att stötta företagets tre utesäljare med olika uppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ordermottagning
• Skapa offerter i affärssystemet Swelog
• Följa upp offerter hos kunderna
• Fakturering
• Förbereda och hantera dokument som skickas med leveranser till kunderna

Din profil
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, till exempel i en roll som ordermottagare, kundtjänst, butiksmedarbetare. Har du erfarenhet av administrativt arbete så är det meriterande. Kunskaper inom excel är också en fördel men inget krav. Nordarom har kunder i både Sverige och andra länder vilket förutsätter att du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.

Du är en utåtriktad och serviceinriktad person som skapar och bibehåller bra relationer med dina kunder och kollegor. Tjänsten innebär en stor del administrativt arbete vilket kräver att du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Ansökningsförfarande
För denna roll blir du initialt anställd som konsult hos Skill. Framöver finns det goda möjligheter till anställning hos Nordarom.

Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev på skill.se så snart som möjligt.

Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Christian Andersson-Gran på 011-199469 eller christian.andersson-gran@skill.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-02-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-22
Ange följande referens när du ansöker: 4126
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Andersson-Gran christian.andersson-gran@skill.se 011-19 94 69

Företag
Skill

Adress
Skill
Värmekyrkan, Källvindsgatan 1
60240 Norrköping

Kontorsadress
Värmekyrkan, Källvindsgatan 1

Jobbnummer
4632221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill: