Noggrann ekonomiassistent sökes till myndighet

Perido AB / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Linköping, Motala, Norrköping, Haninge, Katrineholm eller i hela Sverige

Perido söker nu en noggrann ekonomiassistent för ett uppdrag på en myndighet som bidrar samhällets fortsatta utveckling och välfärd. Uppdraget är placerat på myndighetens kontor, beläget centralt i Linköping.

I rollen som ekonomiassistent kommer din främsta uppgift vara att ta emot och distribuera leverantörsfakturor. Du kommer att ansvara för sortering, scanning och utskick, något som görs i myndighetens ekonomisystem. Att agera stöd och support till myndighetens olika enheter och leverantörer är också en viktig del av rollen.

Vi letar efter dig som har någon tidigare erfarenhet av arbete med ekonomi eller administration. Du är en hejare på Excel och Word samt har någon tidigare erfarenhet av att använda ekonomiadministrativa system. Det här är en roll som innebär både självständigt arbete och arbete tillsammans med andra. Det blir därför viktigt att du själv klarar av att driva ditt arbete framåt, samtidigt som du tar ditt ansvar i gruppen. Är du dessutom en positiv person som vet vad ordning och reda innebär tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag!

Publiceringsdatum
2017-08-23

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Någon tidigare erfarenhet av arbete med ekonomi/administration
• Goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Word och Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i fem månader med god chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du tidigare erfarenhet av arbete med ekonomi eller administration? Är du en hejare på Word och Excel? Letar du efter ett uppdrag med många kontaktytor där du får agera stöd till kollegor och leverantörer? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15716LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-22
Ange följande referens när du ansöker: 15716LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3658369

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: