Newsec Söker En Operativ Centrumchef Till Stockholm Quality Outl

Rekrytering & Interimslösningar / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Stockholm, Kalmar, Borås, Göteborg, Kungsbacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-09-21

Om företaget
Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning.Vi är ett partnerägt bolag med ca 1700 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Nu söker vi enCentrumchef som brinner för sitt uppdrag

Din roll
Som Centrumchef arbetar du för att Stockholm Quality Outlet ska fungera optimalt både vad det gäller förvaltning och utveckling. Du är den som sköter nyuthyrning och omförhandlingar med hyresgästerna och har det övergripande ansvaret kring strategiska planer gällande till exempel förnyelse och utveckling. I rollen som Centrumchef ingår även direkt personalansvar över två personer i verksamheten. Du skall utöver detta även arbeta aktivt för att Stockholm Quality Outlet ska vara en utvecklad handelsplats som kunder väljer att återkomma till.

Andra ansvarsområden är:

• Övergripande ansvar för handelsplatsens förvaltning och drift

• Aktivt arbete för att bibehålla och utveckla goda relationer med hyresgäster och uppdragsgivare

• Ansvar för centrumets resultat

• Ansvar över nyuthyrning samt omförhandlingar med hyresgästerna

• Att arbeta varumärkesbyggande av Stockholm Quality Outlet såväl internt inom handelsplatsen som externt

• Strategiskt arbete kring omsättning, marknadsposition och besöksgrad

• Ansvar för om- och ny-uthyrning utifrån förvaltningsavtal, affärsplan och budget

• Självständigt leda och organisera det dagliga operativa arbetet för centrumteamet

• Även kontorsförvaltning ingår i tjänsten

Newsec erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser av Great Place to Work.

Profil
För att lyckas i rollen som Centrumchef ser vi gärna att du har en relevant akademisk utbildning, gärna med inriktning mot fastighetsförvaltning eller ekonomi samt god kunskap om marknadsmässiga hyresvillkor. Vi tror att du arbetar strukturerat och planerat. Du kan prioritera arbetet samt sätta upp och hålla deadlines. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom fastighetsbranschen, retailbranchen och/eller centrumutveckling. Du ska även ha god förhandlingsförmåga och ett driv att upprätthålla samt skapa goda relationer. Det är även viktigt med goda kunskaper i både engelska och svenska. Ledarerfarenhet är meriterande.

Personliga egenskaper som vi söker är ett affärsdriv där förändring och nytänkande präglar arbetet. Du ska ha god kommunikations- och samarbetsförmåga samt gilla att arbeta operativt i en bransch som ständigt förändras och utvecklas.

Din värdegrund
Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrundPassion för kollegor och kunderoch att du känner för våra kärnvärden:excellens,innovationochintegritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation därmedarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse attnöjda medarbetare ger oss nöjda kunder.Du harsiktet inställt på attleverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vårvilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Ditt Newsec
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Låter det här som någonting för dig?
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i Barkarby. Urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emelie Sahlsten på emelie.sahlsten@newsec.se eller 0700-12 52 57.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Engman emelie.engman@newsec.se 0707496064

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 7, Stockholm

Jobbnummer
4362027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: