Nannynu! söker ny kund- och rekryteringsansvarig

2007 NannyNu AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2007 NannyNu AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nannynu! startades i oktober 2007 och är ett snabbväxande företag som tillhandahåller tjänster och produkter till barnfamiljer i Stockholms området. I dagsläget ligger tonvikten på barnpassning, men vi strävar efter att utveckla nya produkter och tjänster och att bli barnfamiljens favoritföretag. För att hinna med i expansionstakten letar vi nu efter en ny kund- och rekryteringsansvarig som ska ansvara för att kärnverksamheten fungerar. Läs gärna mer om företaget på vår hemsida www.nanny.nu.
Nannynu! expanderar och söker nu yterliggare en kund- och rekryteringsansvarig till teamet i Stockholm. Som kund- och rekryteringsansvarig kommer du jobba tätt med de andra på kontoret för att genomföra hela kundprocessen på bästa sätt samt att rekrytera in rätt barnvakt till kunden. Följande är exempel på arbetsuppgifter:
Ditt övergripande ansvar är att serva och behålla kunderna genom att hitta rätt barnvakt till dem samt ansvara för att de är nöjda och trivs som kund hos Nannynu.
I detta ingår att ta hand om alla kunder som ringer och emailar oss varje dag; screena, intervjua, och kontrollera potentiella barnvakter för att sedan matcha ihop rätt barnvakt med rätt kund; slutligen följa upp och administrera hela processen.
Vill man utöver detta ta ansvar för andra utvecklingsprojekt, vilket det finns många här, så är möjligheterna stora.
Nu söker vi
• Dig som kan hålla många bollar i luften, det vill säga inte glömmer bort att ringa kunder, skicka kontrakt, eller låter det gå för lång tid innan man uppdaterar kunden under matchningsprocessen.
• Dig som är ansvarstagande och kan be om ursäkt ifall något går fel på ett sätt som känns genuint och ärligt.
• Dig som är energisk och trevlig mot kunderna men samtidigt inger ett stort förtroende, du är bra på att sätta rätt förväntningar och är ständigt tillmötesgående och serviceinriktad.
• Dig som sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare även fast man kanske inte alltid håller med dem.
• Dig som tar initiativ, fattar beslut, kommer med idéer och tar ansvar för det man har på sitt bord.
• Dig som har förståelse för hur det är att arbeta i ett nystartat företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och att saker förändras hela tiden.
Utbildning och arbetslivserfarenhet inom marknadsföring, försäljning eller personaladministration är en fördel men personliga egenskaper är av större vikti. Erfarenhet av att ha arbetat med barn är även det ett plus men inte ett krav.
Vi erbjuder dig:
• Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar
• En fast anställning om allt fungerar
• En fast lön plus en provisionsdel som är mycket generös och inte har något tak
• Andra förmåner som t ex mobil
• En miljö att lyckas och göra karriär i om du bara vill
Vi sitter i trevliga lokaler på Södermalm.
Anställningen kommer påbörjas med en utbildning på 3 dagar.
Skicka din kompletta ansökan till therese.gustafsson@nanny.nu senast den 31 oktober. Vi tar endast emot ansökningar via email.

Publiceringsdatum
2010-09-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: therese.gustafsson@nanny.nu

Kontakt
Therese Gustafsson, therese.gustafsson@nanny.nu

Företag
2007 NannyNu AB

Adress
2007 NannyNu AB
Magnus Ladulåsgatan 8
11866 Stockholm

Kontorsadress
Magnus Ladulåsgatan 8
Stockholm

Jobbnummer
743271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2007 NannyNu AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2007 NannyNu AB: