MyPlanet, Office Manager

Resebemanning AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resebemanning AB i Göteborg, Trollhättan, Nacka, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

MyPlanet har funnits i över 50 år och har med åren blivit Skandinaviens ledande specialist och researrangör av skräddarsydda resor till Australien, Nya Zeeland, USA, Kanada och Sydafrika. MyPlanet är en del av TUI Group som är världens största resekoncern med över 30 miljoner årliga kunder och 54 000 anställda. Totalt har MyPlanet 70 anställda på de fyra kontoren i Skandinavien: Göteborg, Stockholm, Århus och Köpenhamn.

Nu söker vi en Office Manager till vårt Göteborgskontor!

Du kommer ansvara för den totala försäljningen samt det dagliga ledaransvaret i Sverige. Detta i tätt samarbete med MyPlanets Scandinavian Sales Manager i Danmark. Ditt team består av 10-15 resekonsulter. Du sätter mål, skapar kampanjer, utbildar och följer sedan upp resultatet för såväl individen som teamet. I din roll ingår även budgetansvar samt daglig administration och ledaransvar för samtliga medarbetare i Sverige, i samarbete med dina ledarkollegor i Danmark. Du kommer även ha en tät kontakt med bolagets ledning.

Till tjänsten krävs:

• Minst 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom en försäljningsavdelning och meriter som gett goda resultat rörande försäljning och ledarskap.
• God kommunikationsförmåga och erfarenhet av att leda, delegera och coacha andra för att skapa ett framgångsrikt försäljningresultat.
• Erfarenhet rörande implementering av nya system, förändringar och genomförandet av nya säljprocesser. Coaching i det dagliga arbetet är mycket betydande.
• Har förmågan att se möjligheter i stället för begränsningar.
• Talar och skriver flytande svenska samt affärsengelska.
• Högskoleutbildning

Det är en fördel men inget krav om du har:

• Erfarenhet från resebranschen
• Amadeuskompetens
• Travelink
• Danska

Publiceringsdatum
2016-09-13

Dina personliga egenskaper
• Alltid motiverad av att uppnå mål även när man står inför motstånd.
• Har stor inverkan på sin omgivning.
• Våga framföra banbrytande ideér för att optimera försäljningen.
• Fungerar bäst i en miljö med handlingsfrihet och befogenheter att fatta beslut, även när det inte finns någon bästa praxis eller regler för att stödja sådana beslut.
• Bra på att motivera och inspirera laget att uppnå positiva resultat.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100% med start under hösten 2016.

Välkommen med din ansökan och personligt brev senast 2016-10-16. Intervjuer sker löpande.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Resebemanning. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvariga rekryterare Susanna Jareno 0732-23 20 60 eller Jannica Grönqvist 0723-24 04 21.

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse 6 månaders provanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannica Grönqvist

Företag
Resebemanning AB

Adress
Resebemanning AB
Wallingatan 9
11160 Stockholm

Kontorsadress
Wallingatan 9 11160 Stockholm

Jobbnummer
3045970

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resebemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resebemanning AB: