Mötessamordnare vid behov sökes till attraktiv myndighet

Bemannia Kontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett extrajobb som erbjuder dig nya utmaningar? Är du van att boka och samordna möten, samt hantera mottagande av mötesdeltagare? Har du erfarenhet av användning av mötesteknik? Vår attraktiva kund, en myndighet med fokus på att minska världens fattigdom, söker just nu två vikarier för att stötta och täcka upp för ordinarie mötessamordnare.

Om uppdragsgivaren:

Vår kund är en spännande myndighet där kärnverksamheten är att verkställa regeringens strategier för internationellt utvecklingssamarbete. Myndighetens mål är att bidra till att skapa förutsättningar för fattiga människor att förbättra sina levnadsvillkor.

Publiceringsdatum
2018-03-23

Arbetsuppgifter
Som vikarierande mötessamordnare kommer du att stötta ordinarie mötessamordnare vid mer krävande event, samt täcka upp vid dennes frånvaro. Du kommer arbetsledas av mötessamordnaren och vara en del av genomförandet av möten, konferenser och seminarier med både svenska och internationella aktörer. Du kommer att finnas på plats under evenemangen, ta emot deltagare och beställa nödvändiga artiklar så att de finns på plats i rätt tid, såsom förtäring, rollups och audiovisuell utrustning, om ordinarie utrustning är otillräcklig. Utöver detta står du för samordning av logistik, bland annat planering av möteslokal så att den passar gällande event, samt ansvarar för löpande hantering av intern annonsering, exempelvis publicering av information på myndighetens interna bildskärmar. Du kommer även att bidra med löpande användarstöd och beställning av teknisk support av befintlig teknik, såsom telefon, videokonferensutrustning, mötesrummens bokningsplattor med tillhörande system och audiovisuell utrustning, inklusive streaming och eventuell felanmälan.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning, eller inhämtad erfarenhet på annat sätt
• Minst tre (3) års erfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskap och erfarenhet av mötesteknik (telefon och videokonferens, audiovisuell utrustning)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Förmåga att ge mycket god service

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser en behovsanställning med arbetstider 08.00-16.00, men ibland kan vår kund komma att be dig stanna längre på grund av längre event. Uppdraget startar mellan 12e och 19e juni och pågår under två (2) år, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Vid behov Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4040369

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: