Meriterande myndighetsuppdrag som administrativ assistent

Perido AB / Administratörsjobb / Örebro
2017-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Meriterande myndighetsuppdrag som administrativ assistent" (publicerad 2019-03-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Örebro, Arboga, Köping, Nacka, Katrineholm eller i hela Sverige

Just nu letar Perido efter ett flertal assistenter till en av våra kunder, en statlig verksamhet med placering i Örebro.

Som assistent erbjuds du varierade och spännande arbetsuppgifter samtidigt som du får insikt i arbetet på en myndighet och bidrar med samhällsnytta för både företag och medborgare. Ditt främsta fokus kommer att vara att hantera flödet av handlingar som kommer in till myndigheten. Det innebär att du tar emot all inkommande post till myndigheten, från grovsortering, finsortering och gör handlingarna redo för att scannas in i systemet. Slutligen märker du handlingen beroende på vilken sort det rör sig om och uppdaterar pågående ärenden med de nyinkomna handlingarna.
För att trivas och lyckas i den här rollen tror vi att du har erfarenhet av någon form av administrativt arbete sedan tidigare. Ditt arbetssätt karaktäriseras av noggrannhet och struktur samtidigt som du kan lyfta blicken och se helheten som dina arbetsuppgifter är en viktig del av. Som person är du social och trivs med att samarbeta tillsammans med dina kollegor - här erbjuds du en roll i en spännande arbetsmiljö där du kommer att arbeta tillsammans med engagerade kollegor som har roligt tillsammans på jobbet.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-11-22

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid med arbetstider 7-15:30, konsultuppdrag till 2018-12-01 med chans till förlängning. Tillträde 2017-12-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en samhällsintresserad person på jakt efter ett meriterande myndighetsuppdrag? Har du någon tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter? Är du noggrann och duktig på att skapa struktur? Bra, då kan det här vara ett uppdrag för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15979LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 15979LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3816346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: