MedMera Bank AB rekryterar kundtjänsthandläggare med erfarenhet - Manpower Professional - Butikssäljarjobb i Stockholm
MedMera Bank AB rekryterar kundtjänsthandläggare med erfarenhet
Manpower Professional / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Manpower Professional i Stockholm

MedMera Bank AB ?r ett dotterbolag till Kooperativa F?rbundet (KF). Den fr?msta uppgiften ?r att st?dja detaljhandeln genom att fungera som kortbolag, samt utveckla kort- butiksbaserade tj?nster. Vidare ing?r i uppdraget att utveckla och administrera ett av Sveriges st?rsta och bredaste lojalitetsprogram
Med ca 3 miljoner medlemmar. Coop Forum, Coop Konsum, Coop Extra, Coop N?ra, KappAhl, Akademibokhandeln, Expert, Bokus m fl ?r n?gra av de butikskedjor som ing?r i lojalitetsprogrammet.
I samarbete med Manpower rekryterar
MedMera Bank AB nu kundtj?nsthandl?ggare med erfarenhet av finansiella tj?nster, betalsystem och kort

Publiceringsdatum
2008-04-11

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna r?r fr?mst MedMera-kortet med tillvalstj?nster men kan ?ven handla om medlemskap i en konsumentf?rening, ink?pskortet, presentkort och fr?gor om webben. I arbetet ing?r ocks? att ta emot och besvara telefonsamtal, samtalsvolymen r?r sig mellan 110-180 samtal per dag och telefontiden ?r schemalagd. Att ta emot och besvara e-post, brev och fax runt ovanst?ende produkter och tj?nster samt att utf?ra ?renden runt samtliga produkter som hanteras av MedMera ing?r ocks? i arbetet, det kan best? av t.ex.
* F?rs?ljning av tillvalstj?nster och produkter sker som en del av samtalen, ?ven f?rs?ljning och/eller telemarketing via utg?ende samtal kan komma att f?rekomma.
* Registrering av inbetalningar, autogiro, ?verf?ringar, korrigeringar, utbetalningar, samt d?dsbohantering.
* Utredningar och r?ttelser av ?renden runt samtliga produkter/tillvalstj?nster.
* Ansluta nya kunder till MedMera och/eller till n?gon av MedMeras tillvalstj?nster.
* Avsluta en eller flera tillvalstj?nster.
* Uppr?tta rutinbeskrivningar.
* Arkivering, kuvertering, post- och returhantering.
* Vid behov kan ansvar f?r en specifik produkt/tj?nst inom kundtj?nsten alternativt medverkan i f?retagets projekt ing? i arbetsuppgifterna.
Vem ?r du?
Vi s?ker dig som har erfarenhet fr?n arbete i kundtj?nst med finansiella tj?nster. Du ?r positiv, serviceinriktad och stresst?lig och ?r mycket kundfokuserad. Du ?r ocks? sj?lvg?ende, ordningsam och strukturerad samt har en god kommunikativ f?rm?ga och kan uttrycka dig v?l i tal och skrift. Vidare ?r du flexibel och positiv till f?r?ndringar. Du har en h?g datamognad och har goda kunskaper i engelska, har du ?ven kunskap i de nordiska spr?ken ?r det meriterande.

Kontaktperson för detta jobb
Du s?ker arbetet via ans?kningsl?nken nedan. F?r mer information ?r du v?lkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Thomasson, Manpower p? telefon: 08-736 11 26 alt. 070-231 2805 eller kto@manpower.se . Vi ser g?rna att du ans?ker snarast d? urvalet sker l?pande och tj?nsten kan komma att tills?ttas innan ans?kningstiden g?tt ut.
Manpower ?r Sveriges st?rsta privata rekryteringsf?retag. Vi finns p? ett 40-tal orter och har 50 ?rs erfarenhet av kompetensf?rs?rjning

Arbetstider och omfattning
Enligt ?verenskommelse
L?n
Enligt ?verenskommelse
Ans?kan
Sista ans?kningsdag: 2008-05-23
Ans?kan via extern webbplats

Kontakt
Katarina Thomasson

Företag
Manpower Professional

Adress
Manpower Professional

Jobbnummer
190118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Professional: