Medicinsk sekreterare till Tranebergs vårdcentral

Stockholms Läns Landsting / Administratörsjobb / Stockholm
2017-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare till Tranebergs vårdcentral" (publicerad 2017-05-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms Läns Landsting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna är omväxlande och kommer att bestå av journalskrivning (Take Care), kontrollera och godkänna fakturor i fakturasystemet Raindance samt receptionsarbete. Arbetet innebär eget ansvar samt ett nära samarbete med olika yrkesgrupper.
Anställningsform:
Tillsvidareanställning, heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Kvalifikationer:
Utbildad medicinsk sekreterare.. Erfarenhet av arbete som sekreterare och receptionist på vårdcentral samt kunskap om TakeCare är meriterande
Personliga egenskaper:
Vi värdesätter noggrannhet, samarbetsförmåga och flexibilitet
Information om tjänsten lämnas av:
Verksamhetschef Monica Hjorthén
tel:070-002 86 97

Fackliga företrädare:
Vision Ola Tellner
tel:08-123 404 81

Övrig information:
I denna rekrytering vill vi inte bli kontaktade av rekryterings- och bemanningsföretag. Vi undanber oss också samtal från annonsförsäljare.

Varaktighet, arbetstid
Mån-fre, 39.30 tim/vecka. Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-26

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Monica Hjorthén 070-0028697

Företag
Stockholms Läns Landsting

Adress
Stockholms Läns Landsting
Tranebergsplan 1
16744 Bromma

Kontorsadress
Tranebergsplan 1

Jobbnummer
3461489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms Läns Landsting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms Läns Landsting: