Medicinsk sekreterare sökes till Vårdcentralen Kungsbacka - Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka - Administratörsjobb i Kungsbacka
Medicinsk sekreterare sökes till Vårdcentralen Kungsbacka
Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka / Administratörsjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda
Visa alla jobb hos Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka i Kungsbacka

Region Halland är en av Hallands största arbetsgivare. Vi är över 7 900 medarbetare inom 370 olika yrken - alla lika viktiga. Vårt huvuduppdrag är att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja utveckling och tillväxt. Visionen för vårt arbete är att göra Halland till den bästa livsplatsen. Region Hallands värdegrund sammanfattas "Vi KAN", där K står för kompetens, A för ansvar och N för nytänkande - ord som vi vill ska prägla alla oss som arbetar i regionen.

I Närsjukvården Halland ingår de offentligt drivna Vårdcentralerna samt Folktandvården. Närsjukvården är ett modernt "vårdföretag" med offentligt ägande där målet är att ge vård för varje krona. För att lyckas satsar Närsjukvården på kompetensutveckling, forskning, bra arbetsmiljö och på ständig utveckling av verksamheten.


Publiceringsdatum
2017-01-12

Arbetsuppgifter
Som medicinsk sekreterare hos oss blir du en i teamet bestående av fyra kollegor. Arbetet är omväxlande och innehåller de grundläggande uppgifterna - journalskrivning och receptionstjänst. I arbetsuppgifterna ingår också att vara administrativt stöd för övrig personal på mottagningen.

Vårdcentralen Kungsbacka är en trivsam och väl etablerad vårdcentral som har hand om ca 13 600 patienter. Vårdcentralen är belägen på Kungsbacka Närsjukhus, med närhet till specialistmottagningar och apotek som finns i huset. Utöver läkar- och distriktssköterskemottagning har vi bland annat provtagning, barnavårdscentral, diabetesmottagning, infektionsmottagning, astma/KOL-mottagning, tobaksavvänjning, riskbruksmottagning, kurator, terapeut med KBT-inriktning, psykolog, rehab-samordnare, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt resevaccinationsmottagning. Vill du arbeta på Vårdcentralen Kungsbacka med massor av möjligheter? Då är du välkommen till oss!


Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare och som är serviceinriktad, stresstålig och kan bidra till en god stämning i teamet. Du gillar att vara "spindeln i nätet" och klarar av att ha många bollar i luften. Du är flexibel, har ordningssinne och ett väl strukturerat arbetssätt. Meriterande är kunskaper i journalsystemet VAS och IT-kompetens. Erfarenhet från tidigare medicinskt sekreterararbete eller arbete som arbetsgivaren bedömer likvärdigt är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga samt förmåga att kunna arbeta både i team och självständigt.

ÖVRIGT
Välkommen med din ansökan!

Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tillsättning kan ske innan ansökningstiden har löpt ut.

Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund!

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde sker enligt överenskommelse. .

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-05
Ange följande referens när du ansöker: NSVH 16/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Bergerheim 0721-55 27 72
Susanne Anghem Stenlåås 0761-13 02 50

Företag
Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka

Adress
Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka
Box 517
30180 HALMSTAD

Kontorsadress
43400 Kungsbacka

Jobbnummer
3257678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Halland, Vårdcentralen Kungsbacka: