Medicinsk sekreterare - vill du bli vår nya medarbetare inom Reu - Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e - Administratörsjobb i Göteborg
Medicinsk sekreterare - vill du bli vår nya medarbetare inom Reu
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e i Göteborg

Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.




Publiceringsdatum
2017-09-19

Om företaget
Verksamheten Reumatologi vid Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en regionklinik och huvudenhet för högspecialiserad vård i Västra Götaland.

Verksamheten bedrivs både på Sahlgrenska sjukhuset och Mölndals sjukhus, inom sluten- och öppenvård samt dagsjukvård. Vid kliniken finns cirka 160 anställda varav 24 är administrativ personal.

Den administrativa enhetens främsta uppgift är att vara en god servicefunktion gentemot våra patienter såväl som vår verksamhet. Vi har ett nära samarbete med all personal och fungerar som en viktig länk mellan patient och vårdenhet. Du kommer till en arbetsgrupp med teamkänsla och bred erfarenhet.

Om arbetet

Du kommer att arbeta med inom verksamheten förekommande vårdadministrativa arbetsuppgifter såsom medicinsk dokumentation och övrig administrativ service. Vårt journalsystem är Melior och vi använder digital diktering, MedSpeech. Det patientadministrativa arbetet görs i Elvis. Visst receptionsarbete ingår.

Om dig

Vi söker dig som har vårddokumentationsutbildning. Erfarenhet av Melior och Elvis är meriterande. Du har lätt för att samarbeta med andra människor, är strukturerad och ansvarskännande som trivs med att arbeta flexibelt både självständigt och i team. Vi värdesätter ett gott medarbetarskap för en bra arbetsmiljö och arbetsglädje.

Välkommen med din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-03
Ange följande referens när du ansöker: 2017/6322
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef, Anne-Marie Nilsson 031 - 342 60 45, 073 - 625 44 23

Företag
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e

Adress
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal

Kontorsadress
HR-servicecenter, Torggatan 1 A

Jobbnummer
3704801

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e: