Medarbetare till enheten för Kundservice och Publikmöte

Kungliga Dramatiska Teatern AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kungliga Dramatiska Teatern AB i Stockholm, Upplands Väsby, Nacka eller i hela Sverige

Dramaten söker dig som vill vara med och bidra till att publik, besökare och medarbetare får ett gott möte med Dramaten, där tillgänglighet och inkludering är i fokus. Du som har ett stort intresse för service och problemlösning, varmt välkommen att söka tjänsten som medarbetare på enheten för kundservice och publikmöte. Vi rekryterar för två tidsbegränsade anställningar.
Om rollen
Som medarbetare på enheten för kundservice och publikmöte ingår du i ett team om 7 personer samt ett stort antal publikvärdar och andra timanställda. Dina arbetsområden är reception, biljettkassa och kundservice där du hanterar leveranser både via telefon, mejl och publik kontakt. Därtill utvecklar du Dramatens service för externa som såväl interna kontakter. I din roll kommer du arbeta med proaktiv försäljningsbearbetning i syfte att bidra till Dramatens uppdrag att nå publikgrupper. Du hanterar en bred variation av bokningar och kommunikationen kring inställda föreställningar.
Arbetstiden följer verksamhetens behov, receptionens öppettider är mellan 07:45 och 23.00 och du kommer att arbeta med ett varierat och rullande schema, arbete förekommer på kvällar och helger.
Vem vi söker
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete som receptionist eller i kundservice och som är service-inriktad och kundorienterad. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har god simultankapacitet. Du är flexibel och van att ta egna initiativ, kan arbeta självständigt och gillar ordning och reda. Du arbetar aktivt för ett gott samarbete med interna och externa kontakter och tvekar inte att hjälpa till där behov finns.
Du kommer arbeta i digitala verktyg så som exempelvis Office, Tessitura, Qliro och Touch-Point varför det är viktigt att du har god teknisk datorvana. Vi söker dig som har grundläggande kunskaper i svenska och engelska. Tidigare erfarenhet av biljettsystem och biljettförsäljning är meriterande men inte ett krav.
Vi erbjuder
Dramaten erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsmiljö där vi på olika sätt arbetar för att skapa goda förutsättningar för dramatisk teater. Hög kompetens inom relevanta områden och mångfald på arbetsplatsen ser vi som en självklarhet. Dramaten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt mångfald tillför verksamheten.
Vi rekryterar för två tidsbegränsade anställningar, en på 12 månader och en på 6 månader (att täcka en pågående föräldraledighet). Tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse.
Dramaten har kollektivavtal med Scen & Film, Musikerförbundet samt DIK och är medlem i arbetsgivarorganisationen Svensk Scenkonst.
Varmt välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag är den 12 juni 2022.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I din ansökan specificera vilken/vilka tjänster du söker (visstid 12 månader och/eller visstid 6 månader).
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta gärna Gunhild Aubert Opdal, chef kundservice och publikmöte, gunhild.aubert.opdal@dramaten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Publiceringsdatum
2022-05-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kungliga Dramatiska Teatern AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "143725".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kungliga Dramatiska Teatern AB (org.nr 556190-4201)

Jobbnummer
6690746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kungliga Dramatiska Teatern AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kungliga Dramatiska Teatern AB: