Medarbetare till Affärssupport Låna Östersund

Swedbank Kundcenter / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund, Piteå, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt "Beyond Financial Growth". Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.

Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.


Uppdragsbeskrivning

Vår kärnverksamhet inom låneområdet är internsupport för kundmötande personal i banken och lösen av lån/mäklarservice. Hos oss får du jobba flexibelt med en blandning av telefoni och mer administrativa arbetsuppgifter.

På intersupporten jobbar vi främst mot Swedbank och Sparbankernas rådgivare och svarar på supportfrågor via telefon. Vi stöttar rådgivarna såväl före, under som efter kundmötet med guidning och vägledning i bankens lånasystem.

Vi stöttar också mäklare och andra finansiella institut och erbjuder där hjälp både per telefon och mail. Vi siktar på att man ska kunna jobba administrativt/ på telefon varannan vecka med dessa arbetsuppgifter.

Vi arbetar aktivt med att förbättra arbetssätt och processer i syfte att hela tiden bli bättre på det vi gör och leverera en support med god kvalité.

Våra arbetstider förläggs huvudsakligen under kontorstider.

Vårt uppdrag är:

att vara en support för kundmötande personal och bankens samarbetspartners,
att erbjuda support i bankens produkter och tjänster samt andra system och processer kritiska för kundmötet,
att bidra till ett minskat supportbehov i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna,
att renodla och harmonisera interna supportprocesser i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna.
Tjänster som ska tillsättas består både av tillsvidare tjänster och vikariat.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-23

Ersättning
enligt avtal/överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Jämtgård

Företag
Swedbank Kundcenter

Adress
Swedbank Kundcenter
Belonasvängen 2 B
11264 Stockholm

Kontorsadress
Belonasvängen 2 B

Jobbnummer
3517199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Kundcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Kundcenter: