Matlagningintresserad säljare extrajobb i Alingsås - Brand Impact - Försäljarjobb i Alingsås
Matlagningintresserad säljare extrajobb i Alingsås
Brand Impact / Försäljarjobb / Alingsås
2017-10-12

Visa alla försäljarjobb i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum
Visa alla jobb hos Brand Impact i Alingsås

Vi söker dig med härlig energi och säljanda som vill jobba med att marknadsföra olika varumärken i butik. Är du en person som lägger märke till alla nyheter i hyllorna? Gillar du att träffa människor och har ett intresse för försäljning och matlagning?

Då är du personen vi söker!

Du kommer löpande under våren genomföra event i olika livsmedelsbutiker. På samtliga event kommer du vara ansiktet utåt för varumärket. Du ska på ett informativt och professionellt sätt intressera kunden för produkten och jobba aktivt med försäljning.

Ditt mål varje dag är att sälja slut på det butiken har köpt in för din matdemonstration. Den som passar den här tjänsten är flexibel och självgående. Viktigt också att du kan ändra ditt arbetssätt utifrån de förutsättningar som ges samt att du är ansvarstagande.

Brand Impact är Sveriges mest anlitade retailbyrå inom matupplevelser, med några av världens största varumärken i portföljen. Vi genomför årligen ca 15.000 matbjudningar och inspirationer i hela Sverige och nu söker vi alltså Dig som vill vara en del av vårt härliga team.

Arbetstiderna för uppdragen är kl 11-19. De flesta uppdrag är på torsdagar och fredagar men möjligheten finns att jobba övriga dagar i veckan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Viveca Gyllenfalk

Företag
Brand Impact

Adress
Brand Impact
Byängsgränd 22
12040 Årsta

Kontorsadress
Byängsgränd 22, Årsta

Jobbnummer
3746648


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brand Impact: