Materialansvarig/Krisberedskapsamordnare

Arjeplogs Kommun / Brandmansjobb / Arjeplog
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla brandmansjobb i Arjeplog, Sorsele, Arvidsjaur, Malå, Jokkmokk eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arjeplogs Kommun i Arjeplog

Arjeplog - en väg många möjligheter.

Publiceringsdatum
2008-12-03

Dina arbetsuppgifter
Arjeplogs räddningstjänst söker en person som skall jobba med kommunens krisberedskaps planering och samordning, utbildningar och skötsel av material och fordon på räddningstjänsten.
Du ska även ingå i en jourgrupp som brandbefäl deltid med beredskap var 4:e vecka.

Kvalifikationer
Vi söker en person som har lätt att jobba i grupp men även kunna jobba självständigt och planera dom olika arbetsuppgifterna ha initiativförmåga och ansvarskänsla.
Dator vana och lätt för att uttrycka sig i tal och skrift ha förståelse för vad arbetet med krishanterings planering innebär.
God hälsa och bra kondition goda ledaregenskaper,
bostad belägen så att anspänningstid på 5 min samt dom fysiska krav i enlighet med AFS för rök och kem dykning klaras. Lägst brandförman deltid eller räddningsledare A utbildning.

Körkortskrav
B, C
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning kan komma att tillämpas

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-15
Tillträdes dag 2009-01-02 eller enligt övernskommelse
Ange följande referens när du ansöker: MBR2008/768,023
Ansökan kan skickas till e-postadress: h-e.jonsson@arjeplog.se

Kontakt
Hans-Eric Jonsson, FörvaltningsRäddningschef, 0961-141 52 (Telefon), h-e.jonsson@arjeplog.se

Facklig kontakt
Marcus Abrahamsson, 0961-14102

Företag
Arjeplogs Kommun

Adress
Arjeplogs Kommun
93090 ARJEPLOG

Kontorsadress
Tingsbacka

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0961-140 00

Jobbnummer
363343

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arjeplogs Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arjeplogs Kommun: