Marknadsassistent/Receptionist - Randstad AB Randstad AB - Administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Solna
Marknadsassistent/Receptionist
Randstad AB Randstad AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Solna

Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.

Vi söker nu för kunds räkning en driven person för den kombinerade rollen som marknadsassistent/receptionist. Kunden i fråga är belägen i Solna och är ett företag på stark tillväxt
inom medicinteknik. Uppdraget är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning. Initialt kommer du att arbeta som konsult för Randstad.

Arbetsuppgifter 
Då detta är en kombinerad roll kommer dina arbetsuppgifter att spänna över ett brett område. Det inkluderar allt ifrån att bemanna företagets reception, ta emot inkommande samtal och
hantera in- och utgående post till att vara ett funktionellt stöd till marknadsavdelning, där uppgifterna består av allt från att sammanställa försäljningsprognoser från distributörer till
att ansvara för marknadsutskick. Andra vanligt förekommande uppgifter är att bistå organisationen med löpande administrativt arbete som att skriva enklare offerter, hantera resebokningar och
förbereda löneunderlag. Det kan också förekomma uppgifter som att bistå med lunch och fikabeställningar till div. evenemang.
 

Publiceringsdatum
2007-11-27

Utbildning och erfarenhet
Du har gymnasiekompetens eller motsvarande och tidigare dokumenterad erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter. Du behärskar obehindratdet engelska språket i tal och skrift och har goda
kunskaper i MS Officeprogrammen Word, Excel och Outlook. Du bör dessutom ha erfarenhet av att ha jobbat i något telefonväxelsystem.
 

Dina personliga egenskaper
Som person är du prestiglös och har inget problem att se och ta för dig av det som behöver göras, stort som smått. Du har en ödmjuk inställning till nya arbetsuppgifter och du är
serviceinriktad.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Lavin eller Linda Högfeldt på tel 08-693 94 00

Vi ser fram emot din ansökan!

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
https://randstad.easycruit.com/vacancy/application/134228/5189?channel=amv&iso=se

Sista ansökningsdag 2007-12-27

Företag
Randstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm
Mer information på http://www.randstad.se

Jobbnummer
67633

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Randstad AB: