Marknadsassistent

Avonova Affärshälsan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Affärshälsan AB i Göteborg

Avonova Sverige AB

Avonova Affärshälsan är ett modernt och nytänkande kunskapsföretag inom företagshälsovård. Tillsammans med våra uppdragsgivare, inom såväl privata företag som offentliga verksamheter, vill vi vara med och stärka och utveckla våra kunders medarbetare och organisationer för långsiktig framgång och lönsamhet.

Avonova Affärshälsan AB bildades i mitten av 1980 och har verksamhet i Göteborg och Mölndal.
En av våra viktigaste målsättningar i vårt arbete är helhetssyn och ett konsultativt arbetssätt inom våra fyra kärnområden
• Hälsa & Rehabilitering
• Arbetsmiljöutveckling
• Organisationsutveckling & Karriärutveckling
• Hälsoutveckling

Till Affärshälsan i Göteborg söker vi en initiativrik och driven marknadsassistent, gärna med några års yrkeserfarenhet.

För att lyckas tror vi att du har en ambition att komma framåt i affärer och i yrkeslivet. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att samarbeta med uppdragsgivare och kollegor. Det viktigaste är dock din personlighet samt din förmåga och vana att bemöta kunder. Du är kreativ och utmanas av att finna lösningar tillsammans med våra kunder. Erfarenhet från företagshälsovård är meriterande.

Du är van att arbeta konsultativt och kan skapa goda och varaktiga relationer med våra kunder. Stor vikt läggs vid affärsmässigt tänkande. Du har mycket god vana att formulera dig i tal och skrift, inte minst analyser, rapporter och sammanställningar.

Det huvudsakliga uppdraget som marknadsassistent är att ansvara för den löpande dialogen och utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att lämna offerter, skriva avtal med nya kunder och underleverantörer, ansvara för information/kommunikation, planera, ge återkoppling och utvärdering av pågående projekt.

Vi ser gärna att Du har utbildning i marknadsföring och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har också mycket goda kunskaper i Officeprogrammet. Körkort är ett krav då de det förekommer uppdrag hos kundföretag.

Tjänstgöringsgrad heltid. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.

Vill Du veta mer kontakta:

• VD Thomas Hassleus, 031 - 355 0579
• Regionchef Iréne Holmberg, 031 - 709 54 52

Besök gärna våra hemsidor www.avonova.se och www.affärshälsan.se

Ansökan ska vara oss tillhanda senast 2014-03-07

Publiceringsdatum
2014-02-19

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-07
Ange följande referens när du ansöker: 2014/5
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Hassléus/VD 031-355 05 79
Iréne Holmberg/regionchef 031-709 54 52

Företag
Avonova Affärshälsan AB

Adress
Avonova Affärshälsan AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Jobbnummer
1784469

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Affärshälsan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Affärshälsan AB: