Manager Assistent till ledande företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Manager Assistent till ledande företag!" (publicerad 2017-06-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du strukturerad, noggrann och tycker om att ha koll på läget? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Manager Assistent kommer du att vara stöd åt två stycken chefer i deras vardag och hjälpa dom med administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna varierar mellan att delta i och förbereda möten, ta fram mötesunderlag, skriva minnesanteckningar samt ha koll i kalendern och sköta olika logistik bokningar. Du ska kunna arbeta utan problem i Outlook och vara duktig på svenska och engelska i tal och skrift.



Om företaget
Företaget är ett börsnoterat ledande globalt leverantörsföretag av förnybara lösningar inom förpackningar, biomatreal, träprodukter och papper. Målet för företaget är att ersätta icke förnybara material genom att skapa och utveckla nya produkter och tjänster som bygger på trä och andra förnybara material.

Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil
För att lyckas i rollen som Manager Assistent ser vi att du har följande profil

Krav:
Svenska och engelska i tal och skrift
Officepaketet - framförallt Powerpoint och Exel
Vara strukturerad, noggrann och service minded

Meriterande:
Datorvana
Arbetat som assistent eller receptionist tidigare
Administration utbildning

Personliga egenskaper:
Vi söker en kommunikativ och självständig person som har ett stort intresse för service.
Eftersom att rollen innebär mycket intern kontakt ser vi att du som söker är strukturerad, noggrann och har god kommunikativ förmåga både internt och externt. Du arbetar självgående och är serviceinriktad, proaktiv och arbetar på ett professionellt sätt. Du är en problemlösare som vågar ta egna beslut.

Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Omgående
Omfattning: 1 månad
Arbetstider: 2-3h/dag
Ort: Stockholm

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Sökord:
Manager assistent, Assistent, Chefsassistent, Assisterande, Receptionist, Chefsassistenter, Administrativ assistent

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 10778
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Eriksson maria.e@framtiden.com 076-163 70 86

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29

Jobbnummer
3327039

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: