Mäklarassistent sökes till SkandiaMäklarna

Ghost Competence AB / Inköpar- och marknadsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Luleå eller i hela Sverige

Information om tjänsten

Ghost Competence söker för Skandiamäklarnas räkning en Mäklarassistent för ett föräldravikariat på minst 6 månader. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att kommer anställas av oss på Ghost Competence men arbeta hos vår kund SkandiaMäklarna.

Start är beräknat i september och introduktion kommer att ske på plats tillsammans med den nuvarande Mäklarassistent. Introduktionstiden kommer att vara förlagd på 50%, därefter kommer behov ses över angående anställningsgrad. Arbetet är förlagt dagtid måndag till fredag vilket innebär att kvälls- och helgarbete ej förekommer i tjänsten.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget

SkandiaMäklarna i Skellefteå är ursprungligen familjeföretaget Wikströms som bildades 1974 och har förmedlat tusentals fastigheter genom åren. De har därmed god lokalkännedom och ett stort kontaktnät. SkandiaMäklarna startade 1980 med ett kontor på Östermalm i Stockholm. Idén var att erbjuda tjänster med högre kvalitet än andra i branschen.

Sedan 1992 har företaget växt på franchisebasis. Idag är SkandiaMäklarna ett av Sveriges största fastighetsmäklarföretag med cirka 500 medarbetare på 90 kontor över hela landet och i delar av Spanien. Företaget förmedlar privatboende, dvs. villor, bostadsrätter och fritidshus, samt kommersiella fastigheter, gods, gårdar och lantbruk. De har alltid med engagemang och som målsättning att ge en personlig service som därmed har skapat ett fint förtroende från deras kunder i sitt arbete. De är erfarna och välutbildade mäklare och har alltid strävat att ge bästa kvalité i deras arbete. De har utfört sina uppdrag så att de har gett ett bra resultat för alla parter. Att se framåt och utvecklas genom utbildning är något som de sett som en styrka. Allt för att därmed ge kunden mer trygghet genom deras arbete.

Läs mer på www.skandiamäklarna.se.


Dina arbetsuppgifter

Som mäklarassistent supportar du Fastighetsmäklarna och ansvarar över administrativa arbetsuppgifter vilket innebär att arbetet är väldigt varierande och att man som mäklarassistent har flera projekt igång samtidigt.

Du kommer i tjänsten b.la. att ansvara för att upprätta bostadsannonser och visningsmappar, skicka och hämtar ritningar, boka möten med bank och kunder, förbereder infor kundmöten samt att kontoret är i gott skick och inköp av förbrukningsmaterial.


Vi söker dig som

Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt har erfarenhet av försäljning eller annan administrativ supportfunktion. Du har vana av att arbeta med telefonen som arbetsredskap då arbetet innebär telefonkontakt med bland annat kunder och banker, samt du har god datavana då mycket av ditt arbete utförs i olika webbaserade program.

Vi ser gärna att du som söker är kreativ och gillar att jobba med texter och bilder, detta ställer i sin tur krav på att du som person är noggrann då dessa texter och bilder ska ut i print till kunder och publiceras på hemsidor. I och med att du kommer att ha flera projekt igång parallellt är det viktigt att du har ett proaktivt arbetssätt. Vidare ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt.

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef på jonas@ghostcompetence.se


Fakta

START: September

OMFATTNING: Deltid/Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Föräldravikariat/Bemanning

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 7/8

KONTAKT: Jonas Lindgren




Om oss

En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-06-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-07
Ange följande referens när du ansöker: 245
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonas Lindgren jonas@ghostcompetence.se

Företag
Ghost Competence AB

Adress
Ghost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå

Kontorsadress
Trädgårdsgatan 8

Jobbnummer
3571689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ghost Competence AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ghost Competence AB: