Lotsgatans fsk - Lärare med inr. mot förskolan - Sundsvalls kommun, Barn- och Utb.förvaltningen - Förskollärarjobb i Sundsvall
Lotsgatans fsk - Lärare med inr. mot förskolan
Sundsvalls kommun, Barn- och Utb.förvaltningen / Förskollärarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla förskollärarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand
Visa alla jobb hos Sundsvalls kommun, Barn- och Utb.förvaltningen i Sundsvall

Lotsgatans förskola söker dig som är utbildad lärare med inriktning mot förskolan.
Barnskötare är välkomna med ansökan.

Vi söker dig som är positiv, initiativrik och har ett engagemang att stödja barnen i deras utveckling och lärande. Du måste även ha lätt för att samarbeta. Du skall ingå i ett arbetslag på en avdelning där vi har barn i behov av särskilt stöd. Vi arbetar med "stödtecken" och det är en merit om du har erfarenhet av denna arbetsmodell.

För mer information kontakta oss gärna.

Välkommen med din ansökan tillsammans med meritförteckning och studieintyg.

Rektyreringsarbetet påbörjas under jan-08, vecka 1.

Publiceringsdatum
2007-12-11

Anställningstyp/arbetstider
Deltid 50%, visstidsanställning tom 2008-06-30.
Tillträde jan -08 enl. överenskommelse.

Ersättning
Fast månadslön

Kontakt
Astrid Brink, 060-192377 Telefon, 060-199736, 070-1910529, Förskolechef

Facklig kontakt
Ann-Chrisine Omberg, 060-192376 Telefon, Lärarförbundet
Kerstin Ekström, 060-192378 Telefon, Kommunal Mitt

Så ansöker du
Vi tar emot såväl e-postansökningar som ansökningar per brev.
Sista ansökningsdag 2007-12-23
Ange följande referens när du ansöker: Lotsgatan - Resurstjänst
Vi tar emot ansökan via epost: barbro.cahling@sundsvall.se

Företag
Sundsvalls kommun, Barn- och Utb.förvaltningen
85185 SUNDSVALL
Telefonnummer: 060-19 10 00
Mer information på http://www.sundsvall.se

Jobbnummer
74206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sundsvalls kommun, Barn- och Utb.förvaltningen: