Lösningsorienterad administratör på heltid sökes omgående till S

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid på ett spännande administrativt uppdrag hos vår kund i Solna. Uppdraget beräknas påbörjas omkring 1 november och pågår till och med 30 juni 2018, med möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta som administratör på den administrativa avdelningen med användarstöd. Arbetet innebär att förmedla och svara frågor från övriga anställda inom verksamheten. Exempel på arbetsuppgifter listas nedan:

• Stöd i administrativa verktyg (tidsrapportering, följesedlar vid resor, hitta information på intranätet), hjälpa användare genom att stötta eller visa genom att dela skärm mm.
• Göra beställningar åt användare i e-handelsapplikationen Agresso.
• Avlasta chefer samt andra enheter vid nyanställning eller flytt av medarbetare inom organisationen.
• Lägga ärenden till rätt utförargrupp.
• Via telefon hantera ärenden från kollegor som utfärdar behörighetskort och kontrollera dessa mot databas.

Dina kvalifikationer:

• Minst 1 års erfarenhet av administrativt serviceyrke de senaste tre åren.
• Goda datorkunskaper.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Goda kunskaper i svenska.

Dina personliga egenskaper:

• Serviceinriktad.
• Samarbetsförmåga.
• Flexibel.
• Ordningsam.
• Prioriteringsförmåga.
• Förmåga att fatta självständiga beslut.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-10-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3754524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: