Lönespecialist sökes till uppdrag i Tyresö

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du några års erfarenhet av arbete med lönefrågor och vill arbeta som lönespecialist? Vår kund i Tyresö söker nu en lönespecialistkonsult under den tid de rekryterar en ordinarie lönespecialist.

Om uppdragsgivaren:

Vår kund är tolerant och välkomnande och har följande som strategiska målområden: livskvalitet, medborgarfokus, blomstrande näringsliv, god och långsiktig hushållning med effektiva verksamheter, samt att vara en attraktiv arbetsgivare.

Publiceringsdatum
2018-04-12

Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta med löneadministration i hela processen; från anställning till avslut av anställning. Du kommer arbeta med support till chefer/assistenter och anställda både via telefon och dator, samt hantera inrapportering av underlag av lönerelaterade ersättningar, uppläggning av scheman, samt utfärdande av olika sorters intyg. Utöver det kommer du arbeta med arkivering i personakter och andra arbetsuppgifter som kan förekomma kring löneadministration. Vi ser gärna att du är ansvarstagande, flexibel, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta, då du kommer ha mycket telefon- och mailkontakt, samt ha en variation av arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
• Minst tre (3) års erfarenhet av lönearbete
• God datorvana
• Behärska svenska i tal och skrift
• Det är meriterande med kunskap om kommunalavtal

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag med start i början av maj som beräknas pågå till och med 2018-08-31, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4079013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: