Lönespecialist

Swedbank AB / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige

Vi förstärker vårt team och söker en lönespecialist för en visstidsanställning

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:


Tillsammans med kollegorna leverera en kvalitativ och säker lönetjänst


Ge bra service till dina kollegor på Swedbank, både chefer och medarbetare, i lönerelaterade frågor

• Få ta stort eget ansvar men också vara en del av teamet om ca 10 personer där alla stöttar varandra

• Arbeta tillsammans med andra för att utveckla, förbättra och förenkla vårt arbete

• Vara delaktig i den förändringsresa vi gör just nu med ändrat arbetssätt

• Ha ett nära samarbete med HR Admin och övriga på HR Sweden

• Ha ett flexibelt arbete med möjlighet att jobba både på kontoret och på annan plats

I denna roll behöver du:

• Utbildning till lönespecialist och/eller erfarenhet av lönearbete, tex som konsult eller på en löneavdelning

• Goda kunskaper inom excel och officepaketet samt vana av att arbeta i olika system

• Erfarenhet av att arbeta tillsammans i team

• Vara noggrann och ha ett öga för detaljer

• Gilla problemlösning

• Se förändringar och utmaningar som något positivt och en möjlighet att utvecklas

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
• En öppen, enkel och omtänksam kultur
• Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
• En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
• Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
• Flexibla arbetsmöjligheter

• Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)

Bli en del av vårt team och...
en del av HR Payroll Sweden där det finns en stor kompetens och ett högt engagemang. Gruppen präglas av omsorg om varandra och känslan av att vi gemensamt har ansvar för resultatet. Eget ansvar och tillit är något som är viktigt för mig, och jag vill att mina medarbetare är delaktiga i utveckling och förbättringsarbete. Det jag förväntar mig tillbaka är medarbetare som står för våra värdeord öppen, enkel och omtänksam och som tillsammans med teamet vill bidra till att vi når våra mål. Tror du dessutom precis som jag att det viktiga för att åstadkomma ett bra jobb och resultat är att ha kul tillsammans så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!" Anna-Karin Bromé, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-01-21.
Tjänsten är en visstidsanställning på 100 % med start omgående tom 2024-12-31, med ev möjlighet till förlängning.

Arbetsplats: Östersund

Publiceringsdatum
2024-01-09

Kontakt
Rekryterande chef: Head of Payroll, Anna-Karin Bromé, 0730428120

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Åke
Skoglund +468 5859 0288

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och
undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra
rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

LI-Hybrid

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753)

Arbetsplats
Swedbank Sweden

Kontakt
Anna-Karin Bromé
anna-karin.brome@swedbank.se

Jobbnummer
8377308

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: