Löneadministratör till resebranschen.

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Rekrytering sker löpande så sök redan idag!

Publiceringsdatum
2016-02-11

Arbetsuppgifter
Som löneadministratör ansvarar du för hela löneprocessen - Mellan 100-200 löner beroende på säsong. I arbetsuppgifterna ingår månatlig framställning av lönerna, färdigställande av lönespecifikationer, ta emot frågor kring lön, tolkning av lagar och avtal, kontakt med olika myndigheter och pensionsbolag, utfärda arbetsgivarintyg och sammanställning av statistik. Systemet är Kontek Lön.

Om företaget
Är idag ett av världens ledande företag inom resebranschen.

Profil
Vem är du?
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med löneadministration samt en fullgjord gymnasieutbildning, gärna kompletterad med en påbyggnadsutbildning. Du har god datorvana, erfarenhet av att arbeta i lönesystem samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Har du erfarenhet av att arbeta i Kontek är det meriterande. Då uppdraget startar omgående söker vi dig utan uppsägningstid eller andra hinder för omedelbar start.

För att trivas i rollen som Löneadministratör tror vi att du är en ansvarstagande lagspelare med hög integritet. Vi tror att du är en social person med stor servicekänsla som trivs med att ha många kontakter internt såväl som externt. Du tycker om att arbeta administrativt, strukturerat och du förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Ort: Centrala Göteborg
Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning
Lön enligt överenskommelse

Rekrytering sker löpande så sök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6833
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2666615

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: