Löneadministratör på halvtid till Arena Personal

Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-02-12

Om tjänsten
Arena Personal fortsätter att växa och har därför behov av att förstärka den interna ekonomiavdelningen med en löneadministratör på halvtid. Du kommer att arbeta i ljusa och moderna lokaler på Fleminggatan i centrala Stockholm. Ekonomiavdelning består av fem personer där alla har egna ansvarsområden. Avdelningen är en central enhet för alla kontor runt om i Sverige.

Som löneadministratör kommer du huvudsakligen arbeta med lönehantering, både för tjänstemän och LO-anställda. I rollen ingår även fakturering, hantera kundinbetalningar samt att göra avstämningar.

Profil
Vi söker dig som har arbetat med lönehantering under minst tre år och behärskar det självständigt. Vi vill även att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom löneadministration.

Som person är du positiv, prestigelös och flexibel. Samtidigt är det viktigt att du är noggrann och har ett öga för siffror och struktur. Vi värdesätter även att du har lätt för att samarbeta. För att klara av jobbet har du goda datakunskaper och är van att använda Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av Hogia lön.

Tjänsten ska tillträdas i april eller maj enligt överenskommelse och du får en provanställning under sex månader som sedan övergår i en tillsvidareanställning om allt fungerar bra.

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett omväxlande och konsultativt arbete där du får möjlighet att växa i din yrkesroll. I attraktiva lokaler centralt i Stockholm har vi en modern arbetsplats, som vi delar tillsammans med vårt systerföretag Arbetslivsresurs. Vi arbetar i ett öppet kontorslandskap som inbjuder till samarbete och utveckling.

Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng som har mycket bra sammanhållning. Om du är en lagspelare som har nära till skratt kommer du att trivas hos oss.

Om företaget
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Aktrivakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2040
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Lilja 08-587 117 04

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2164801

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: