Löneadministratör, extra

Villa Brevik, Brevik Meetings AB / Ekonomijobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Villa Brevik, Brevik Meetings AB i Lidingö

Villa Brevik är en privatägd konferensanläggning på Lidingö med 70 hotellrum, 7 konferenslokaler, stor ljus restaurang, nybyggd vinterträdgård med café, välsorterad och gemytlig pub, ny bastu- och relaxavdelning. Vi arbetar med stort kvalitetstänkande som genomsyrar service och gastronomi. Vi är medlemmar i Svenska Möten, SHR och har 4 plus i kvalitetssäkring, samt är svanencertifierade. Vi är ett härligt och personligt team på ca 20 personer, som jobbar under stort eget ansvar.

Mycket bra allmänna kommunikationer. Total restid med t-bana från T-Centralen till vår dörr är ca 35 minuter.

Vi söker en löneadministratör med erfarenhet av lönehantering, gärna med kunskaper i lönesystemet AGDA PS. I tjänsten ingår sedvanliga arbetsuppgifter inom lönehantering, vilket bl.a. innebär månatliga löneutbetalningar (ca 30 löner per månad), support till chefer i lönefrågor, framtagande av kontrolluppgifter samt avstämning av lönekonton.

Vid frågor, ring och prata med Annica Lager 08-766 65 08

Publiceringsdatum
2007-12-20

Anställningstyp/arbetstider
Arbetstid: ca
2-3 dagar per månad.

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Annica Lager, 08-7666508 Telefon, annica@villabrevik.se

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-01-19
Vi tar emot ansökan via epost: annica@villabrevik.se

Företag
Villa Brevik, Brevik Meetings AB
Box 3056
18103 Lidingö
Telefonnummer: 08-766 65 00
Faxnummer: 08-7665473
E-postadress: christopher@villabrevik.se
Mer information på http://www.villabrevik.se

Kontorsadress
Södra Kungsvägen 254
Lidingö

Jobbnummer
82278

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Villa Brevik, Brevik Meetings AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Villa Brevik, Brevik Meetings AB: