Löneadministratör - Office Partner AB - Ekonomiassistentjobb i Stockholm
Löneadministratör
Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en löneadministratör för ett uppdrag på ett företag i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-03-11

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av bemanning på företagets löneavdelning. Du kommer att administrera företagets 250 löner (hela löneprossen) allt från inrapportering till utbetalningar. Företaget jobbar i löneprogrammet Agda. Ej krav

Kvalifikationer
vi ser gärna att du har gymnasieexsamen samt erfarenhet av lönehantering. utbildning inom lön är en merit. Det är även meriterande om du har jobbat på en ekonomiavdelning eller löneavdelning tidigare.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid, tillsvidare.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Lön03
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Jobbnummer
161160

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: