Löneadministratör - Office Partner AB - Kontorsjobb i Stockholm
Löneadministratör
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker en löneadministratör för uppdrag på heltid (100%) hos en av våra kunder i city.

Publiceringsdatum
2008-02-15

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av bemanning på företagets löneavdelning med arbete inom löneadministration. kontrollera tidrapportering, reseräkningar mm.

Kvalifikationer
vi ser gärna att du har gymnasieexsamen samt erfarenhet av lönehantering. utbildning inom lön är en merit.

Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Lön
Vi tar emot ansökan via epost: fredrik.johansson@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
131943

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: