Löne- och Personaladministratör till Nidab

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-09-27

Företaget
Nidab Produktion är ett företag med huvudkontor i Stockholm, och kontor i Norge och Rumänien. Bolaget grundades år 2003 som leverantör åt den svenska och norska olja- och gasindustrin. Med fokus på effektiva personallösningar inom on and offshore- sektorn har Nidab Produktion vuxit och är idag en betydande aktör på internationell sockel. Vi har ett nära samarbete med exportrådet i flera länder, där vår målsättning är att leverera bra och kunnig personal till oljeindustrin.

Om jobbet
Som Löneadministratör säkerställer du att lönerna betalas ut på ett korrekt sätt. Du kommer även att skriva avtal för de anställda och ta fram statistiska underlag. I rollen ingår att ge support i lönefrågor till anställda och hantering av reseräkningar/traktamenten.
Arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Månatlig lönekörning
• Fakturering
• Reseräkningar
• Anställningsavtal
• Arbetsgivarintyg
• Sjukskrivningar
• Bokföringsunderlag
• Löpande kontakter med personalen
• Kontakt med myndigheter i flertalet länder
• Nära samarbete med vårt rumänska konto

Möjligheter
Möjligheten att arbeta i en spännande och internationell bransch där du kan få utveckla nya rutiner och arbetssätt. Trevliga lokaler med sjöutsikt vid Alviksstrand. Du kommer att arbeta i ett positivt och engagerat gäng där ni tillsammans skapar en dynamisk och lärorik arbetsplats.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet inom lön och personaladministration. Du skall vara van att hantera kollektivanställd personal samt helt självständigt kunna administrera personalen. Daglig telefon och Skypekontakt med anställda från andra länder kräver att du har goda kunskaper i engelska samt en genuin känsla för service. Som person är du van att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du är en strukturerad och noggrann person som har du förmåga att se helheten och fastnar inte i detaljer. Du drivs av utveckling och tycker det är motiverande att få effektivisera och förbättra befintliga rutiner och processer. Då det är en liten och familjär organisation krävs det ett stort engagemang och förmåga att kunna ta egna initiativ.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider och beräknas starta i början på december. Du kommer till en början vara anställd som konsult hos Hero men för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Daniel Engblom 08-684 25 230 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1663925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: