Lokalförvaltare till stort fastighetsbolag

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Som lokalförvaltare ansvarar du för uthyrning, förvaltning och utveckling av vår kunds kommersiella lokaler av olika slag i Stockholms södra förorter. Här har lokalförvaltarna ett förlängt ansvar utöver uthyrningen vilket innebär service och långsiktighet i kontakt med hyresgästerna. Bygga relationer och hålla i många kontakter är en mycket viktig del av uppdraget.

I övrigt ingår i arbetsuppgifterna:
• Uthyrning av lokaler på marknadsmässiga villkor.
• Kontraktsadministration.
• I samråd med fastighetsförvaltare sköta löpande förhandlingar.
• Arbeta för långsiktiga relationer med såväl befintliga som nya kunder.
• Bedöma och beställa ombyggnader/anpassningar för både nya och befintliga kunder i samråd med fastighetsförvaltaren.
• Ta fram säljmaterial för visningar och möten.
• Marknadsföring
• Besiktningar vid skador hos befintliga kunder
• Sammanställa underlag för budget- och prognosarbete.
• Avflyttningsbesiktningar
• Planering och kundkontakter vid omflyttningar i samband med ombyggnader etc.
• Se till att detaljplaner samt godkännande av verksamheter efterföljs.
• Samarbeta med andra aktörer i samhället i syfte att verka för att bolagets vision och områdets positiva utveckling

Start: omgående
Omfattning: heltid. Upprdaget beräknas pågå fram t o m 30/6 2018.
Du är placerad på huvudkontoret i Hammarby sjöstad och rapporterar till enhetschefen.

Detta ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Arena Personal och arbeta hos vår kund.

Din profil
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning och vet att du trivs i en serviceinriktad roll där du skapar och vårdar kundrelationer. Du har förståelse för byggtekniska frågor. Vi ser det som meriterande om du har en utbildning inom fastighetsförvaltning. Du har en god fastighetsekonomisk förståelse och goda kunskaper inom hyresjuridik samt är en van förhandlare. Självklart har du datavana och hanterar Officepaketet och någon typ av fastighetssystem mycket väl. Din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift är också en förutsättning.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-04-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-24
Ange följande referens när du ansöker: 5888
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louisa Björklund louisa.bjorklund@arenapersonal.com 0734205513

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4104651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: