Lokalansvarig med projektledarkompetens

Upphandlingsmyndigheten / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upphandlingsmyndigheten i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Upphandlingsmyndighetens vision är sunda offentliga affärer för en hållbar framtid. Vi är en ung myndighet med uppdrag att ge stöd till upphandlande myndigheter och leverantörer genom att utveckla och förmedla kunskap, verktyg och metoder. Myndigheten är i en uppbyggnads- och utvecklingsfas där man som medarbetare har stora möjligheter att bidra till myndighetens verksamhet och framtid.

Publiceringsdatum
2017-03-17

Dina arbetsuppgifter
Upphandlingsmyndigheten är en liten myndighet, därför måste du vara beredd att bidra inom många områden. Du kommer att ha ett ansvar för att förvalta våra kontorslokaler och säkerhetsrutiner samt bistå med inköp. Du kommer att agera som projektledare när behov finns och därmed också förvalta vår egen projektmodell. Du kommer att rycka in när det behövs stöd inom administration, resebokningar, möteskallelser m.m.

Kvalifikationer och personliga förmågor
Du har en social och kommunikativ förmåga som du använder för att nå goda resultat. Som person har du ett positivt förhållningssätt och är strategisk, innovativ, analytisk och självgående samtidigt som du har förmåga till samarbete med andra för att nå de bästa lösningarna. Du har hög integritet och förmåga att skapa och behålla förtroendefulla relationer. Du är ordningsam och strukturerad. Dessutom ska du vara händig, beredd att fixa saker och är inte rädd för att hugga i.

Du ska ha
• Projektledningskunskaper, både teoretiskt och praktisk

• Erfarenhet från lokal- och säkerhetsfrågor

• Erfarenhet från stabsfunktion eller motsvarande på statlig myndighet

• Du har lämplig högskoleutbildning

• Erfarenhet från ärendehanteringssystem



Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Anställningen
Anställningen är tillsvidare och med sex månaders provanställning. Vi sitter i nyrenoverade, aktivitetsbaserade lokaler i Solna.

Så ansöker du
Tycker du att detta låter intressant? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 21 mars 2017. Bifoga CV och personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

För mer information, kontakta:
Petra Pfeiff, Chef verksamhetsstödenheten, 08-586 217 65

Johanna Carlstedt , HR- strateg, 08-586 217 94

Anna Christiansson, SACO-S, 08-586 217 26

Monica Sihlén, ST, 08-586 217 20

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Inviduell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Upphandlingsmyndigheten

Adress
Upphandlingsmyndigheten
Svetsarvägen 10
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 10
171 41 Solna

Jobbnummer
3381909

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upphandlingsmyndigheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upphandlingsmyndigheten: