Logistikkoordinator sökes!

Framtiden AB / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Gillar du att vara spindeln i nätet och har tidigare erfarenhet inom logistik? Sök tjänsten som logistikkoordinator redan idag!


Dina arbetsuppgifter
Som koordinator hos vår kund kommer du att ha en övergripande roll som innebär att du kommer ha ett övergripande ansvar för att se till att flödet är igång både på plats i Göteborg men även över deras lager i Stockholm, både internt och externt. Du kommer att vara kontaktpersonen för ett stort logistikföretag som vår kund använder sig av. I rollen ingår det att ha ett övergripande ansvar för dokumentflöden och ha många bollar i luften samtidigt. I arbetsuppgifterna ingår även en del administrativa uppgifter så som att processa fakturor och matcha inköpsorders.

Om företaget
Vår kund är ett internationellt företag som är Skandinaviens ledande leverantör av tillbehör, personlig utrustning och reservdelar inom motorcykel, motocross, moped, cykel, ATV, snöskoter och PWC. Sortimentet är heltäckande med fokus på internationellt starka varumärken och du hittar deras produkter hos över 2500 återförsäljare. Företaget grundades 1932 och har sitt huvudkontor i Göteborg.

Din profil
Vi söker dig som är en lagspelare och som gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du är driven, självgående och kommunikativ.

För att kvalificera sig för tjänsten krävs det att du har följande:
• Erfarenhet av liknande arbete inom logistik, eller att du har en utbildning som riktar sig mot logistik eller inköp
• Svenska och engelska i tal och skrift



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, först på 2 månader med chans till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Skicka in din redan idag, eller tipsa en vän som du tror skulle passa för tjänsten!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-12-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-02
Ange följande referens när du ansöker: 14329
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Ternström rebecka.t@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
42150 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3848593

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: