Logistik / orderhantering / supply chain / innesälj

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-09-11

Företaget
Företaget är en del av en stor teknikkoncern med totalt 750 anställda och kontor på 14 platser världen över. De specialdesignar och bygger ihop eltekniska och elektromekaniska komponenter och lösningar till företag inom fyra olika segment och har drygt 70 anställda i Skandinavien, Storbritannien, Kina och Indien. Denna tjänst är placerad på kontoret i Spånga, där ett 20-tal personer arbetar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som logistik-och orderhanterare arbetar du till stor del med att stötta företagets säljare gällande logistik- och orderhantering, så att de kan fokusera på att vara ute hos kunderna. Du hanterar främst ordrar från deras storkunder Volvo och Renault, där ordrarna läggs in automatiskt i systemet. Där ansvarar du för att säkerställa att inget fastnat i systemet och registrera nya artiklar som läggs in. Därtill är du ansvarig säljare för egna kunder, där du jobbar mot en egen försäljningsbudget. Arbetet innebär mycket kontakt med såväl kunder och leverantörer som företagets interna inköpare och säljare. Du sköter den dagliga kommunikationen med kunderna, svarar på frågor och sköter eventuella reklamationer. Vissa leverantörer sitter utomlands och en del av kommunikationen sker därför på engelska.

Arbetstiderna är 08-17 måndag-torsdag och 08-16 på fredagar. Uppdraget är ett föräldravikariat till hösten 2018, med stor chans till förlängning.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain/inköp/logistik, eller motsvarande erfarenhet
• Minst 1 års erfarenhet av supply chain management/logistik, förståelse för logistikflöden
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• God teknisk förståelse samt goda kunskaper i Office-paketet

Vi söker dig som drivs av utveckling och ständigt söker nya utmaningar. Du arbetar självständigt och motiveras av att få stort eget ansvar. Du är duktig på att skapa goda relationer där du sätter kunden i centrum och alltid gör ditt bästa för att lösa dennes behov. Därtill är du kommunikativ och agerar samordnare mellan kund, leverantör och internt på företaget. Du är van vid att hantera parallella arbetsuppgifter i ett periodvis högt tempo. För att trivas i rollen uppskattar du att få ta egna initiativ för att lösa problem och ger inte upp i första taget. Det är viktigt att allt blir utfört på ett korrekt sätt, du har därför ett strukturerat arbetssätt och alltid säkerställer att du levererar högsta kvalitet.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Spånga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: logistik, logistikhanterare, supply chain, supply chain management order, orderhantering, orderhanterare, ordermottagning, inköp, innesälj, innesäljare, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin emma.wallin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3689624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: