LL Bolagen söker administratör

Liselotte Lööf Återvinning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Liselotte Lööf Återvinning AB i Stockholm, Tyresö eller i hela Sverige

Liselotte Lööf Återvinning AB är ett bolag som ingår i LL Bolagen, en företagsgrupp som erbjuder sina kunder kostnadseffektiva miljölösningar inom återvinning, avfallshantering, trädgård-/markanläggningar, vinterunderhåll, fastighetsunderhåll samt sanering. Koncernen befinner sig i en intressant fas med offensiva ambitioner för en fortsatt stark tillväxt och utveckling.
Om rollen
Vi ser fram emot att förstärka vår verksamhet med en ny kollega. Du kommer med utgångspunkt från våra kunders krav/förväntningar planera samt följa upp det dagliga arbetet inom ramen för uppsatta mål och riktlinjer.
Du får en spännande, viktig och varierad roll där mycket av din tid kommer läggas på att ansvara för administrationen och rapporteringen kring projekt och kunder. Då du är en del av kundtjänstteamet kommer du även att få samarbeta med- och stötta kundtjänst.
Du kommer till en prestigelös och entreprenöriell företagsgrupp med en härlig vi känsla.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Rollen är sammanhållande och innebär ett stort samarbete med andra avdelningar inom LL Bolagen såväl som med underleverantörer för att lösa kunduppdraget.
• Administrativa uppgifter enligt fastställda ramar och riktlinjer.
• Ordermottagning, uppföljning och statistikhantering.
• Aktivt initiativtagande i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund.
• Kundkontakter inom ramen för leveransen.

Publiceringsdatum
2022-02-16

Profil
Vill du vara med och ta ansvar för vår framtid i branschen som gör skillnad. Då har du kommit rätt!
Som person ser vi att du har en stark drivkraft, är flexibel och serviceinriktad samt kan arbeta både självständigt och i grupp. Vi fäster stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och struktur samt att du har en positiv inställning och ett lösningsorienterat förhållningssätt där du gillar att vara spindeln i nätet.
Erfarenheter från insamlings-/återvinningsbranschen är meriterande.
Vi ser även att du är van vid ett högt arbetstempo och en god datorvana.
Anställningsvillkor
Omfattning: Heltid (100 %)
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Stockholm, Frihamnen. Flytt planerad under slutet av Q1 till Tyresö.
Se också llbolagen.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-18

Adress
Liselotte Lööf Återvinning AB
Södra Hamngatan 3
11541 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Liselotte Lööf Återvinning AB (org.nr 556530-8284), http://www.llbolagen.se
Södra Hamngatan 3 (visa karta)
115 41  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: sofia.kindstrom@llbolagen.se

Kontakt
HR-chef
Sofia Kindström
sofia.kindstrom@llbolagen.se
070-401 46 23

Jobbnummer
6350026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Liselotte Lööf Återvinning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Liselotte Lööf Återvinning AB: