Liseberg söker medarbetare till Bokning & Kundservice 2022 (säsong)

Liseberg AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Liseberg AB i Göteborg

Publiceringsdatum
2022-09-06

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill göra oss ännu bättre! Du brinner för att ge förstklassig service till våra gäster och trivs med att kommunicera via telefon och övriga digitala kanaler.

Som medarbetare på Lisebergs Bokning & Kundservice är du ofta gästens första personliga kontakt med Liseberg inför sitt besök. Avdelningen är på en spännande resa in i framtiden och har ansvar för det digitala gästmötet innan besöket samt bokning och försäljning av Lisebergs olika biljett- och nöjesprodukter.
Gästerna vi har kontakt med är både privatpersoner, grupper och företag.

Exempel på arbetsuppgifter:

Bokning och försäljning av Lisebergs entré, 5-kamp och åkprodukter Svara på gästfrågor genom telefon, mail, chatt och sociala medier Bokning av våra restauranger Försäljning av biljetter till våra föreställningar på Rondo och Lisebergsteatern Bokning, Lisebergsbyn och Lisebergs Camping Askim strand samt snart även Liseberg Grand Curiosa.

Vi tror att du tycker om att utvecklas och känner både glädje och stimulans när du har gästkontakt. Du har förmågan att lyssna in gästens behov som bidrar till att förväntningarna överträffas. Vi arbetar i ett öppet kontorslandskap och det är därför av vikt att du värdesätter att dela arbetsyta med dina kollegor på ett ödmjukt och lyhört sätt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är sugen på att sprida glädje i olika former på ett nytt sätt. Du är en ansvarsfull, självständig och lösningsorienterad glädjespridare med en genuin känsla för service. Du behöver ha ett professionellt förhållningssätt gentemot våra gäster och kollegor och låter Lisebergs värdeord, Säkerhet, Omtanke, Kvalitet, Glädje, Kreativitet, vara en naturlig del i ditt arbete.
Vi möter gäster genom flertalet digitala kanaler och önskar därför att du känner dig bekväm i att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. God datorvana är ett krav och erfarenhet av hotellbranschen och tidigare kunskap av telefon- eller kundservice är meriterande.

Anställningsvillkor
Tjänsten är en säsongsanställning fram till 31/12 med chans till förlängning. Vår avdelning stänger aldrig! Tjänsten passar dig som har en annan sysselsättning eller studerar men ändå kan vara tillgänglig under vardagar.

Arbetstiden är enligt schema dag, kväll och helg förlagd mellan 08-18:00.

Avtalsområde är Unionen.

Vi rekryterar löpande, så vänta inte med din ansökan!

Har du frågor är du välkommen att kontakta Teamleader Katarina på mail katarina.dahlgren@liseberg.se eller telefon 0704-599524

Varaktighet, arbetstid
Heltid/Deltid. Varierande. Tillträde: Halloween och Jul på Liseberg Säsongsanställning

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Liseberg AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/201".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Liseberg AB (org.nr 556023-6811)

Kontakt
Katarina Dahlgren
031-400100

Jobbnummer
6953511

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Liseberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Liseberg AB: