Leveranssupport Norrköping, Nyköping, Katrineholm

Feelgood / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping, Örebro eller i hela Sverige

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.



Till vår affärsenhet i Norrköping söker vi en

LEVERANSSUPPORT

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På våra enheter i Norrköping, Nyköping och Katrineholm är vi idag ca 18 medarbetare som arbetar gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat för våra kunder kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du för att sköta bokningar och ombokningar av projekt och uppdrag på grupp och individnivå i nära dialog med konsultchef. Du kommer också att ansvara för leveranskoordinering mot samarbetspartners.Du kommer att stödja enheten med enklare administrativt säljstöd bl a uppdatera kunddatabasen J4, ta fram olika kundrapporter från våra verksamhetsssystem, i vissa fall blir du inblandad i kundavtalshantering, offertskrivning och uppdatering av vårt säljsstödssystem.

Du ska tillhandahålla professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten/regionen samt lösa uppkomna ärenden. Ansvara för att enhetens väntrum på enheten/regionen fungerar optimalt samt supporta med allmän service mot kunder och medarbetare. Administrera daglig posthantering och inköp av material till regionen samt ta emot och hantera beställda och levererade varor. Du ombokar kundanställda, vid t ex sjukdom och förhinder. Du kommer att ha arbetsplatsställen i Norrköping, Nyköping och Katrineholm.

Du ska ha goda datakunskaper i officepaket och inte vara rädd för att lära dig nya system. Du ska även kunna hjälpa till med enklare felsökning via vår IT support gällande dataproblem. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt ska du klara av att självständigt söka information på Intranät och i andra verksamhetssystem.

Du har ett stort intresse för friskvård och friskvårdsrelaterade produkter. Vidare är du positiv, lyhörd, strukturerad och resultatorienterad.



Har du frågor kontakta

Konsultchef i Norrköping Maria Löw, maria.low@feelgood.se



Sista ansökningsdatum är: 2016-11-25. Vi förbehåller oss rätten att gå vidare i rekryteringsprocessen innan sista ansökningsdag är till ända.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-11-13

Ersättning
Individuell, men enligt Feelgoods riktlinjer

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood

Adress
Feelgood
Bråddgatan 11
60222 Norrköping

Kontorsadress
Bråddgatan 11

Jobbnummer
3157559

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood: