Leveranssupport

Feelgood / Övriga jobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood i Linköping, Norrköping, Haninge, Katrineholm, Nyköping eller i hela Sverige

Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet, av dessa är ca 45 egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag.

Feelgood växer. Till vår affärsenhet i Linköping söker vi därför en

LEVERANSSUPPORT

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På våra enheter i Linköping är vi idag ca 40 medarbetare som arbetar gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du främst för att sköta bokningar/ombokningar av projekt och uppdrag på grupp- och individnivå i nära dialog med konsultchef. Vidare kommer du att ansvara för leveranskoordinering mot samarbetspartners. Du kommer även att stödja enheten med enklare administrativt säljstöd bl a uppdatera kunddatabasen J4, ta fram olika kundrapporter från våra verksamhetsssystem, i vissa fall blir du inblandad i kundavtalshantering och uppdatering av vårt säljsstödssystem.

Du ska tillhandahålla professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten/regionen samt självständigt lösa uppkomna ärenden. Ansvara för att enhetens väntrum fungerar optimalt samt supporta med allmän service mot kunder och medarbetare. Administrera daglig posthantering och inköp av material till enheten/regionen samt ta emot och hantera beställda och levererade varor. Även ansvar för kontakt med fastighetsägare gällande vardaglig funktion.

Du ska ha goda datakunskaper i officepaket och inte vara rädd för att lära dig nya system. Du ska även kunna hjälpa till med enklare felsökning via vår IT support gällande dataproblem. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt ska du klara av att självständigt söka information på Intranät och i andra verksamhetssystem.

Krav på ytterligare kompetens
Strukturerad, självgående, flexibel och hög samarbetsförmåga.
Önskvärt tidigare erfarenhet som tex. bemanningsassistent, trafikplanerare, kundservicemottagning eller liknande.
Kan uttrycka sig väl på svenska i tal och skrift.
Kan uttrycka sig på engelska i tal och skrift.
Vidare är du positiv, lyhörd, strukturerad och resultatorienterad.

Har du frågor kontakta
Konsultchef, pernilla.norlin@feelgood.se

Sista ansökningsdatum är: 2018-08-31

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Dagtid 100%

Publiceringsdatum
2018-07-02

Ersättning
Individuell
Friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood

Adress
Feelgood
Storgatan 9A
58223 Linköping

Kontorsadress
Storgatan 9A

Jobbnummer
4233944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood: