Leveranskoordinator & Projektledare

Dialect Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dialect Sverige AB i Uppsala

I rollen som projektledare har du ett övergripande ansvar för att koordinera och säkerställa kvalitativa leveranser av Dialects centrala tjänster.
Din vardag kommer att bestå av granskning och informationssamling kring inkomna beställningar.
Efter att du satt samman helheten ser du till att driftsättning sköts och följer sedan upp med kunder och eventuell testning. Du ansvarar även för att säkerställa att fakturering initierats och att leveranserna är korrekta och stämmer överens med det som är beställt.
I leveranskoordinatorrollen ansvarar du för vidare administration av våra centrala och lokala tjänster, att datakvalitet i avtal/finansavtal och kontraktshantering är korrekt och stämmer överens med vad kunden beställt.
Ett varierande arbete som kräver att du är drivande, ansvarstagande, social och flexibel. Rollen förutsätter att du gillar eget ansvar, tekniska lösningar och kundfokus.
Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och samarbetspartners, ibland med kunder men främst internt med våra säljare.

Som person är du pålitlig, proaktiv, noggrann, ansvarstagande och vill fortsätta att utvecklas inom administration.
Du kommer att arbeta i ett team som jobbar med gemensamma mål och rutiner. Vi ser att du är initiativrik, kommunikativ och van att ge god service. Du har ett eget driv och kan även jobba självständigt.
Du är en problemlösare som inte är rädd för att kavla upp ärmarna. Vi ser också att du har lätt för att se logiska samband och har ett "helikopterperspektiv," likväl som du har god känsla för detaljer och förstår vikten av att vara noggrann och analytisk.
Vi ser också att du är en person som har ett utpräglat ordningssinne och gillar att arbeta efter tydliga processer och rutiner.
Viktigt är att du bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer och har en god förmåga för att prioritera när det är mycket att göra.

Dialect levererar IT- och telekommunikation och hittar alltid de bästa lösningarna så att du kan arbeta bäst där du är. Vi ser till att allt kan fungera ihop - oavsett tid, plats och lösning. Utöver våra integrerade lösningar erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster.

Lösningarna innefattar bland annat mobil- och traditionell telefoni, dokument- och datatjänster, mötestjänster, installation och support. Med stort engagemang och brett kunnande kan vi ta ansvar för helheten. Vi står också oberoende av marknadens leverantörer och operatörer.

Dialects verksamhet bedrivs dels i den egna koncernen där Dialect AB är moderbolag och dels via franchisetagare. Dialect koncernen inklusive franchisetagarna omsatte över 1 miljard kronor 2016 och har cirka 300 anställda.

Varaktighet, arbetstid
• 1-2 års erfarenhet från arbete som projektledare, leveranskoordinator alternativt annan administrativ roll ? Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska ? Goda kunskaper i Office 365 & Excel

Publiceringsdatum
2017-11-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: Leveranskoordinator

Kontakt
Camilla Kargus camilla.kargus@dialect.se 0701052636

Företag
Dialect Sverige AB

Adress
Dialect Sverige AB
Verkstadsgatan 10
75323 Uppsala

Kontorsadress
Verkstadsgatan 10

Jobbnummer
3831465

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dialect Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dialect Sverige AB: