Leveransbevakare till Outnorth

OnepartnerGroup Sydost AB / Kontorsjobb / Växjö
2017-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveransbevakare till Outnorth" (publicerad 2018-02-22) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Outnorth är idag en av Skandinaviens ledande e-handlare inom outdoor och har kläder, skor och utrustning för aktiviteter och träning utomhus. Vi jobbar för att få fler människor att vistas utomhus mer, oavsett tidigare erfarenhet eller ambitionsnivå, oavsett om de är ute efter en naturupplevelse eller en uteaktivitet och oavsett om det handlar om kläder och prylar eller om själva upplevelsen. Läs mer om oss på outnorth.se.

Vill du bli en del av ett glatt och framgångsrikt team i ett snabbväxande företag med stark frammarsch på den europeiska online-marknaden? För Outnorths räkning söker vi nu en leveransbevakare till verksamheten i Växjö. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet.

Dina arbetsuppgifter
Som leveransbevakare på Outnorth kommer du huvudsakligen att fungera som ett stöd till inköpsavdelningen där din viktigaste uppgift blir att öka leveransprecisionen gentemot kund.

I din roll ingår att bevaka och säkerhetsställa att orderkännandet överensstämmer med lagd order samt med bekräftat leveransdatum. Du förväntas genom din lösningsorienterade förmåga att gentemot leverantörerna utreda eventuella förseningar alternativt helt uteblivna ordrar. Det innebär att du behöver ha att ett kravställande och drivet förhållningsätt samt agerande för att bidra till absolut kundnöjdhet.

Din profil
För att lyckas i rollen som leveransbevakare är du som person uppmärksam, social och utåtriktad. Det är viktigt för dig att jobba strukturerat och med hjälp av din bestämda samt envisa förmåga uppnår du resultat. Din goda samarbetsförmåga, planering samt problemlösning gör dig framgångsrik i rollen.

Vi vill att du har en avslutad gymnasial utbildning och med stor fördel har du arbetslivserfarenhet från liknande tjänst eller område. Har du tidigare erfarenhet från annan roll som innefattat inköp eller administration anses det meriterande.

Du kan kommunicera flytande på svenska och engelska i tal och skrift. Arbetet kommer framförallt att utföras i Microsoft Navision och Excel, därmed värderas tidigare erfarenhet inom detta högt.

För att trivas i rollen på Outnorth bör du uppskatta att jobba i samt vara en del av ett dynamiskt företag som ligger i framkant vad gäller digitalisering och ständig automatiseringen av processer.

Sista ansökningsdagen är den 27 oktober, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas redan under ansökningstiden. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linn Isberg på nummer 0470-32 38 37.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-27
Ange följande referens när du ansöker: 5336
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Isberg linn.isberg@onepartnergroup.se 0470-32 38 37

Företag
OnepartnerGroup Sydost AB

Adress
OnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
3746729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: