Leveransadministratör till bilåterförsäljare

Autorekrytering AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Autorekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om företaget
Vi söker leveransadministratörer till vårt spännande affärsområde Office i Stockholm. Du kommer att jobba som konsult ute hos en välkänd bilåterförsäljare på deras avdelning för försäljning och nybilsleverans. Vi söker nu både till södra och norra sidan av Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en leveransadministratör till vår bemaningsverksamhet. Du kommer att vara den som registrerar och administrerar bilarna innan de levereras till bilåterförsäljarens slutkunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara att administrera och registrera kommande billeveranser i specifika system, fakturering av bilaffärer, kontering av fakturor, ladda upp lagerbilar, beställningar mm. Utöver det tar du fram rapporter för våra generalagenter, administrerar finansiering och ekonomi för leveranserna samt är ett stöd till försäljningscheferna.

I det här varierande jobbet ingår du i ett team om ca fyra personer, där ni arbetar tätt ihop och bollar frågor dagligen. Arbetsbelastningen kan vara ojämnt fördelad på dagen och månaden och vi ser att du bör ha förmågan att kunna höja upp en växel vid behov och bromsa in om det behövs. System som du kommer att arbeta i är bl.a. Kobra, Excel, Bilvision samt bilmärkesstyrda system.


Din profil
Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomiinriktning. Vi ser att du har erfarenhet från arbete inom administration och ekonomi, gärna i en liknande roll. Du har gärna erfarenhet ifrån motorbranschen sedan innan. Det är viktigt att du har förmåga att arbeta självständigt, men samtidigt ska du trivas med att arbeta i team. Som person bör du ha förmågan att prioritera, vara stresstålig samt att snabbt kunna sätta dig in i nya system. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Tjänsten är på heltid (8-17) med start omgående. Du kommer bli anställd av Autorekrytering och arbetar ute hos kundföretaget tillsvidare. Stor chans finns till överrekrytering av kundföretaget.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Catrin Fjellström, 08-409 144 47. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 3083
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Catrin Fjellström catrin.fjellstrom@autorekrytering.se 08-409 144 47

Företag
Autorekrytering AB

Adress
Autorekrytering AB
Strandbergsgatan 61
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 61

Jobbnummer
3731856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Autorekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Autorekrytering AB: