Leveransadministratör

Autorekrytering AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Autorekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-12-14

Om företaget
Vi söker en leveransadministratör till vårt spännande affärsområde Office i Stockholm. Du kommer att jobba som konsult ute hos en välkänd bilåterförsäljare på deras avdelning för försäljning och nybilsleverans.

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en leveransadministratör till vår bemaningsverksamhet. Du kommer att vara den som registrerar och administrerar bilarna innan de levereras till bilåterförsäljarens slutkunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara att administrera och registrera kommande billeveranser i specifika system. Utöver det tar du fram rapporter för våra generalagenter, administrerar finansiering och ekonomi för leveranserna samt är ett stöd till försäljningscheferna. Dina främsta kunder är interna; säljarna.

I det här varierande jobbet ingår du i ett team om ca fyra personer, där ni arbetar tätt ihop och bollar frågor dagligen. Arbetsbelastningen kan vara ojämnt fördelad på dagen och månaden och vi ser att du bör ha förmågan att kunna höja upp en växel vid behov och bromsa in om det behövs. System som du kommer att arbeta i är bl.a. Kobra, Tacdis, Excel, Bilvision samt bilmärkesstyrda system.

Profil
Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomiinriktning. Vi ser att du har erfarenhet från arbete inom administration och ekonomi, gärna i en liknande roll. Du har gärna erfarenhet ifrån motorbranschen sedan innan. Det är viktigt att du har förmåga att arbeta självständigt, men samtidigt ska du trivas med att arbeta i team. Som person bör du ha förmågan att prioritera, vara stresstålig samt att snabbt kunna sätta dig in i nya system. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Som konsult på Autorekrytering har du möjlighet att testa olika typer av tjänster och arbetsplatser. Du är viktig för oss då du är vårt ansikte utåt och därför jobbar vi tätt tillsammans med dig och vår kund för att se till att du trivs och att det fungerar på arbetsplatsen. Du har en konsultchef som finns till hands under ditt uppdrag och som hjälper dig med potentiella nya uppdrag under din anställning. Vi främjar även utveckling och ser gärna att du växer med oss genom nya roller eller utbildning som vi erbjuder i de fall det är möjligt.

Tjänsten är på heltid (8-17) med start omgående. Du kommer bli anställd av Autorekrytering som konsult och arbeta ute hos kundföretaget tillsvidare. Stor chans finns till överrekrytering av kundföretaget.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Catrin Fjellström, 08-409 144 47. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 2524
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Catrin Fjellström catrin.fjellstrom@autorekrytering.se 08-409 144 47

Företag
Autorekrytering AB

Adress
Autorekrytering AB
Strandbergsgatan 61
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 61, Stockholm

Jobbnummer
3212838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Autorekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Autorekrytering AB: