LensLogistics söker Office Services Coordinator - Lenslogistics - Receptionistjobb i Stockholm
LensLogistics söker Office Services Coordinator
Lenslogistics / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Lenslogistics i Stockholm

Är du självgående, engagerad och brinner för att samordna, planera och utföra praktiskt arbete? Vill du ha en intern nyckelroll på ett framgångsrikt företag? Som Office Services Coordinator assisterar du vår Operativa Chef och arbetar med LensLogistics interna service och informationsflöde.

Intern service
Som Office Services Coordinator ansvarar du tillsammans med Operativ Chef för resursplanering, rutiner och arbetsuppgifter som rör reception och vaktmästeri, ser till att det första intrycket av vårt företag är positivt och proffsigt, samt att information och faciliteter finns för att ge bästa service till anställda och besökare. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att utveckla och upprätthålla rutiner för drift av lokalens inre och yttre, kontorsmaterial, larm, kunskap om arbetsmiljö, samt brand och skydd för lokalerna. Offerthantering och kontakt med leverantörer är en annan viktig del.

Informationshantering
Hantering av informationsflödet innebär att fånga upp, prioritera och göra intern kommunikation och information som rör verksamheten och dess personal tillgänglig via olika kanaler såsom e-mail och informationstavlor.

Assistent till Operativ Chef
I rollen som Office Services Coordniatior kommer du också att assistera och stödja den Operativa Chefen i att prioritera och administrera dennes dagliga arbete med avdelningscheferna för kundtjänst, logistik och inköp. Vidare innebär rollen ett nära samarbete med de andra assistenter som jobbar under den övriga företagsledningen och att tillsammans med dem ansvara för många av företagets praktiska detaljer.

Kunskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av att samordna och planera och har praktiska kunskaper från utformning av rutiner och processer för de praktiska detaljer som behövs på ett kontor. Du har körkort, mycket goda kunskaper i samtliga MS Office-program och behärskar engelska och svenska fullkomligt i både tal och skrift. Har du dessutom någon erfarenhet från ekonomiarbete så är det meriterande.

Personlighet
Som person är du prestigelös, självgående och positiv. Du är händig, har en stark känsla för service och är inte rädd för att handgripligen ta i när det behövs. Vidare har du lätt för att prioritera rätt och lösa problem. Är du dessutom engagerad och positiv tror vi att du skulle trivas utmärkt i vårt gäng på 120 personer.

Ansökan och frågor
Skicka din ansökan till work@lensway.com och ange referens "office services" i ämnesraden. Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt, men allra senast den 20 februari.
Vid frågor kontakta Sara Johannesson på tel. 08-503 888 00.

Publiceringsdatum
2008-02-05

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Helitd, tillsvidareanställning.

Ersättning
Fast månadslön enl. överenskommelse

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: work@lenslogistics.com

Företag
Lenslogistics
Box 1276
16429 Kista
Telefonnummer: 08-503 888 00
Faxnummer: 08-50388801
E-postadress: work@lensway.se
Mer information på http://www.lenslogistics.com

Kontorsadress
Österögatan 4
Kista

Jobbnummer
120746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lenslogistics: