Ledigt säsongsjobb som kundmottagare på Bilia i Stockholm
Manpower AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-08-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt säsongsjobb som kundmottagare på Bilia i Stockholm" (publicerad 2018-10-02) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inför högsäsongen söker vi nu flera kundmottagare som kan hjälpa till att förstärka verksamheten på Bilia. Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, är självgående och bemöter kunder på ett professionellt sätt. Resten får du lära dig på plats! Välkommen att söka tjänsten idag!
Vi söker nu kundmottagare till en av våra kunder i Stockholmsområdet inför däcksäsongen. Bilia är en av landets mest välkända bilkedja och har verkstad i bland annat Nacka, Segeltorp och Solna.
Vad innebär tjänsten som kundmottagare?
Som kundmottagare har du en viktig roll under däcksäsongen. Det är du som ser till att kunderna får ett bra bemötande och att de får den hjälp de behöver. Du kommer att förstärka verksamheten under dess mest händelserika högsäsong. Förbered dig på högt tempo men också härlig stämning och bra betalt.
Uppdraget startar i början av oktober och beräknas pågå till början av december. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Din anställning börjar med en teoretisk utbildning, i början av säsongen.
Arbetstiderna är vardagar kl. 07-16 men även kl. 09-18 kan förekomma.
Vad gör man som kundmottagare under däcksäsong?
• Du tar emot kunderna när de kommer till verkstaden
* Genomför bokningar
* Reservdelsbeställningar
* Fördelar jobb till däckmontörer.
Du arbetar med kunden i fokus samt säljer in verksamheten på ett positivt sätt.
Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundmottagare?
• Du ska vara tillgänglig att starta i början av oktober och kunna arbeta på angivna arbetstider till början av december.
* Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
* Du har erfarenhet av servicearbete, gärna inom bilbranschen.
* Meriterande är om du har erfarenhet av kundmottagning, stort bilintresse/erfarenhet och vet vad god service innebär.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Du är ordningsam, arbetar bra i team, är självgående och bemöter kunder på ett professionellt sätt. Vidare är det viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt och att du periodvis kan jobba i ett högt tempo mot tidsatta mål.
Vad vi erbjuder dig
• En personlig konsultchef som du har löpande kontakt med
* En chans att skaffa sig ovärderlig arbetserfarenhet
* Anställning enligt kollektivavtal med LO.
Hur söker jag jobbet
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Efter att din ansökan är inskickad kommer du att få ett mail skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen.
Välkommen med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten?
1. Maila mig på
2. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-08-21ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-18
Ange följande referens när du ansöker: 27890
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Skoglund
Amanda.Skoglund@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3651622
Observera att sista ansökningsdag har passerat.