Ledigt Jobb som dansktalande orderadministratör i Göteborg

Manpower AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du dansktalande och har erfarenhet av orderadministration? Letar du efter nya utmaningar, ett hopp uppåt i karriären eller bara vill prova ett nytt jobb? Då är detta tjänsten för dig. Tjänsten erbjuder långsiktiga utvecklingsmöjligheter med både Manpower och vår samarbetspartner. Tjänsten är på företagets kontor i centrala Göteborg. Sök redan idag!

Tjänsten:

Just nu söker vi dig som har goda kunskaper i danska, både i tal och skrift som har erfarenhet av orderadministration, orderhantering, alternativt mer avancerat kundtjänstarbete. Du kommer att arbeta i ett drivet team som ansvarar för att företagets samarbetspartners får rätt vara, i rätt tid, till rätt plats och till rätt pris. Du kommer att utgå från bolagets skandinaviska huvudkontor och har kontakt med medarbetare och kunder i främst Danmark och Norge. Bolaget är en del av en större global koncern. Kontoret ligger i centrala Göteborg.

Vi söker dig som trivs i att arbeta med administrativa uppgifter i en utvecklade och stimulerande arbetsmiljö. Tjänsten erbjuder en varierande vardag där du kommer att ansvara för det administrativa arbetet med orderläggning, orderuppföljning och beställningar samtidigt som du har ett socialt arbete i kontakten med företagets kunder. Du kommer även att ansvara för kontakten med företagets fabriker och övriga interna kontakter. Du kommer att följa och ansvara för hela orderkedjan från mottagen beställning till slutleverans till kunden. Kontakten sker både nationellt och internationellt. Företaget arbetar i SAP och tidigare erfarenheter med arbete inom affärssystemet är mycket meriterande.

Tjänsten kommer att starta omgående och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter med Manpower och med vår samarbetsparter. Tjänsten är tilltänkt att leda till en anställning hos vår kund. Tjänstgöringsgrad 100% och arbetstiderna utgår ifrån kontorstider.

Vem är du?

Vi söker dig som:

* Kan kommunicera flytande på danska, i både tal och skrift
* Har erfarenhet av orderadministration
* Erfarenhet av och förståelse för logistikflödet med lageradministration, kundorder och fakturering
* Erfarenhet av arbete i ett större affärssystem (SAP är mycket meriterande)
* Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel och Outlook
* Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Du får även:

• Jobb hos ett seriöst företag med starkt varumärke.

• Spännande jobb med goda möjligheter till utveckling.

• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen.



Vid frågor så tveka inte att höra av dig till ansvarig konsultchef Erik Kamp på 031-617261 alternativt

Vi tar inte emot ansökningar direkt på mejl utan ansök via vår hemsida. Tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdag så skicka in din intresseanmälan redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-05-22

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-02
Ange följande referens när du ansöker: 43431
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erik Kamp erkamp@manpower.se

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5

Jobbnummer
4159351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: