Ledigt jobb inom leverantörsreskontra på bolag i Malmö

Experis / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, HR, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Till vår kund, ett stort internationellt bolag med huvudkontor i Hyllie i Malmö, söker vi nu en duktig och engagerad medarbetare till deras accounts payable avdelning. Uppdraget startar tämligen omgående och varar minst t.o.m. september 2018.

Vad innebär jobbet på vår kunds accounts payable avdelning?

Att du som en av medarbetarna i ett team ansvarar för att allt arbete kring leverantörsfakturorna blir gjort som det ska, korrekt och i tid.

Mer i detalj innebär det att du ska:

• Tolka och bearbeta leverantörsfakturor

• Betala leverantörsfakturor via vår internetbank

• Delta vid den månatliga stängningen och avstämningarna

• Delta i projekt relaterade till avdelningens arbete och system

• Delta och vara aktiv i avdelningens förbättringsarbete

• Utföra interna kontroller

Vem söker vi?

• Du har högskoleutbildning, universitetsutbildning eller motsvarande inom ekonomi

• Du har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och löpande redovisning.

• Du har tidigare erfarenhet av att jobba på ett Shared Service Center som servar nordiska och/eller europeiska enheter.

• Har du erfarenhet från mervärdesskatteprinciper är det en fördel (begränsad självrisk, EU-moms, transaktion mellan företag etc.)

• Du måste behärska engelska som affärsspråk i tal o skrift.

• Som person är du flexibel, engagerad, ansvarstagande och en hjälpsam kollega.

Ansök

Du ansöker via länken här bredvid. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut varför vi rekommenderar dig att söka snarast.

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Experis och konsultchef Åsa Nelson på telefon 040-660 63 67 alt. vi mail:

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2017-12-08

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 35626
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Nelson asa.nelson@se.experis.com 040-660-63-67

Företag
Experis

Adress
Experis
21138
21138 1280

Kontorsadress
Studentgatan 4

Jobbnummer
3845747

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: